• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

برترین های مسابقات دوی کوهستان معرفی شدند

  • کد خبر : 76030
  • 06 تیر 1401 - 15:29
برترین های مسابقات دوی کوهستان معرفی شدند
بام نیوز: برترین های سومین دوره مسابقات دوی کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی استان مازندران ویژه انتخابی کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، سومین دوره مسابقات یک روزه دوی کوهستانی قهرمانی استان مازندران با همت و تلاش هیئت کوهنوردی شهرستان نوشهر و دستگاه‌های متولی در بحش کجور برگزار و برترین‌های این دوره مسابقات معرفی شدند.

محمدرضا قمی رئیس هیئت کوهنوردی نوشهر با اشاره به اینکه این دوره مسابقات با محوریت شهید شاخص شهید وجیه الله محسنی برگزار شد، افزود: در این مسابقات ۲۸ ورزشکار مرد و هفت ورزشکار زن به مسافت ۲۰ کیلومتر رفت و برگشت برگزار شد.

وی در گفتگو با خبرنگار بام نیوز اظهار گفت: در این دوره ورزشکاران خوبی از مناطق مختلف استان شرکت کردند و یکی از ورزشکاران به نام ابراهیم فتاحی از کلاردشت به رغم دست و پنجه کردن با بیماری صعب العلاج در این مسابقات و پیمایش ۲۰ کیلومتری شرکت و رقابت کرده است.

وی با اظهار اینکه از طرف خانواده شهید محسنی نیز هدیه‌ای برای برترین‌های اول تا سوم درنظر گرفته شده است، افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات هدیه‌ای از سوم تقدیم شده است، همچنین از طرف اسپانسر مسابقات به ورزشکاران برتر بن هایی برای خرید تجهیزات و البسه ورزشی تقدیم شده است.

رئیس هیئت کوهنوردی نوشهر با بیان اینکه مسابقات در سطح خوب برگزار شد، از تلاش دستگاه‌های مختلف برای برپایی این مسابقه تقدیر کرد و گفت: ۲۵ نفر این مسابقات را داوری کردند و نفرات اول تا سوم برای مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تقدیر از تلاش ورزشکاران شرکت کننده وهیئت کوهنوردی شهرستان نوشهر، افزود: یکی از راه‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی، پرداختن به ورزش است و هر چه در ورزش‌های همگانی و قهرمانی هزینه کنیم به کنترل آسیب‌ها کمک کرده‌ایم.

وی با عنوان اینکه مزین کردن مسابقات به یاد و نام شهیدان گرانقدر گفت: حفظ و یادآوری خاطره شهیدان گرامی، از ابتکاران هیئت کوهنوردی شهرستان نوشهر بوده است و امیدواریم رهروان خوبی برای شهیدان باشیم.

حسین بیژنی بخشدار کجور نیز از هیئت کوهنوردی نوشهر، هیئت داوران و مسئولان برگزاری مسابقات تقدیر کرد و گفت: این ورزش مقدمه‌ای است تا استعدادهای بخش کجور به خوبی معرفی و شناسایی شود.

وی با اشاره به میزبانی بخش کجور از سومین دوره مسابقات دوی کوهستان به مسافت ۲۰ کیلومتر اظهار داشت: برگزاری این مسابقات سبب انگیزه و تحرکی بین جوانان منطقه برای حرکت به سمت ورزش ایجاد می‌کند و از سوی دیگر بستری برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بخش است.

بیژنی افزود: این ورزش مقدمه‌ای برای معرفی بخش کجور و توانمندی‌ها و استعدادهای آن در بخش‌های مختلف است.

در این مسابقات زهره خجیر با سه ساعت و ۲۶ دقیقه و ۳۲ ثانیه نفر سوم، صبا میردار با سه ساعت ۱۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه نفر دوم و سمیرا میردار با سه ساعت ۱۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه نفر اول این دوره مسابقات را در بخش بانوان کسب کردند. در بخش مردان سید رمضان میرصادقی از قائمشهر، علی اصغر حق پناه از قائمشهر و فرشید دومنجیری از کجور نوشهر نفر به ترتیب نفرات سوم، دوم و اول شدند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.