• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0
‌پرویز مظلومی:

برخی شیطنت کردند تا پنجره نقل و انتقالات استقلال باز نشود

  • کد خبر : 4995
  • 17 آبان 1399 - 18:07
برخی شیطنت کردند تا پنجره نقل و انتقالات استقلال باز نشود
بام نیوز: سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی با شیطنت هایشان اجازه ندادند پنجره نقل و انتقالات باز شود گفت: به دلیل تعطیل فیفا نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بام نیوز، پرویز مظلومی قبل از شروع دیدار استقلال برابر مس رفسنجان از هفته اول لیگ بیستم گفت: تلاش باشگاه این بود تا بتواند پنجره نقل و انتقالات را باز کرده تا کادر فنی از بازیکنان جدید استفاده کند. کارها انجام شده بود، پول به حساب شفر واریز شده بود اما متاسفانه شیطنت‌هایی از آن طرف رخ داد که اجازه نداد پنجره استقلال باز بشود.

وی افزود: فیفا امروز تعطیل بود و ما نتوانستیم مجوز بازی کردن بازیکنان جدید را بگیریم. کادر فنی هم با همان بازیکنانی که از سال گذشته در اختیار دارد به مصاف مس رفسنجان رفت.

پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: فشار زیادی بر روی کادر فنی بود. آنها منتظر بودند ببینند مشکل پنجره نقل و انتقالات کی باز می‌شود البته طرف اسپانیایی اوکی داده بود اما به علت تعطیلات طرف آلمانی نتوانسته بود این کار را انجام دهد و این اتفاق به روز دوشنبه موکول شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا محمد نادری به کرونا مبتلا شده گفت: نادری در طول این سه روز دو بار تست کرونا داده و او هم مثل سایر بازیکنان تستش منفی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.