• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

برگزاری آیین تجلیل از شرکت کنندگان طرح سیمرغ و افتخار آفرینان کوهنوردی استان ایلام

  • کد خبر : 83116
  • 03 بهمن 1401 - 22:05
برگزاری آیین تجلیل از شرکت کنندگان طرح سیمرغ و افتخار آفرینان کوهنوردی استان ایلام
بام: آیین تجلیل از شرکت کنندگان طرح سیمرغ و افتخار آفرینان کوهنوردی استان در روز یکشنبه دوم بهمن ماه در سالن اجتماعات شهدای قلاویزان برگزار گردید.
به گزارش بام، در این مراسم آقایان شهبازی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، کریمی معاونت ورزش، حسین نظر نماینده فدراسیون، محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، علی محمدی مدیرکل هلال احمر، اسدی مدیر کل بنیاد شهید، روسای هیاتها و مدیران باشگاههای کوهنوردی حضور داشتند. 
 
در ادامه آقای پاشاپوریان رییس هیات کوهنوردی استان ضمن خیرمقدم به حضار به ارائه گزارشی از عملکرد هیات استان در سال گذشته پرداختند و اظهار داشتند استان ایلام در سال ۱۴۰۰ بعد از استان تهران با دارا بودن بیشترین اتمام کننده طرح سیمرغ رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
در پایان مراسم به ۳۹ نفر از کسانی که موفق به اتمام طرح سیمرغ شده اند لوح و نشان سیمرغ و جوایزی از طرف هیات کوهنوردی ایلام با حضور استاد حسین نظر، مسئول طرح سیمرغ فدراسیون اهدا گردید. 
همچنین به آقایان عباس محسن بیگی، رییس هیات شهرستان ایلام، نعمت برجی رییس اسبق هیات شهرستان چرداول و علی خسروی رییس هیات شهرستان مهران بعنوان هیاتهای برتر لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد. 
 
در بخش آموزش نیز باشگاههای همنوردان به مدیریت آقای محسن حیدری،  کوهیار به مدیریت آقای علی پورنجف و ماجراجو به مدیریت آقای عبداله غیاثی  حائز رتبه های اول تا سوم (عملکرد سال ۱۴۰۰) شدند.
 
در بخش صعودهای بالای ۶۰۰۰ متر به آقایان مجتبی حیدری بخاطر صعود قله خانتانگری، فردین نیک روش بخاطر صعود قله های آیلند پیک، کاتاپالار و منتوگ کانگری، نریمان جمشیدی، علی حاجی نژاد و میثم حسینی بخاطر تلاش برای صعود قله لنین با اهدای جوایز و لوح تقدیر تقدیر بعمل آمد. 
در این برنامه از خانواده مرحوم عبدالسلام فیض الهی که در تلاش برای صعود قله لنین آسمانی شده بود با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.