• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24560
2

برگزاری اردوی انتخابی سنگ‌نوردی خراسان‌ رضوی در گرایش سرعت

  • کد خبر : 77814
  • 11 مرداد 1401 - 14:45
برگزاری اردوی انتخابی سنگ‌نوردی خراسان‌ رضوی در گرایش سرعت
بام: اردوی انتخابی سنگ‌نوردی خراسان رضوی در گرایش سرعت برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات المپیاد کشوری معرفی می‌شوند.

اردوی انتخابی تیم سنگنوردی خراسان رضوی در گرایش سرعت در ۲ گروه دختران و پسران در رده سنی ١٣ تا ١۵ سال روز یکشنبه، ۹ مرداد، با حضور جمعی از ملی‌پوشان کشور و قهرمانان استان، زحمتکش، رییس هیات استان، فاضلی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور، زرین، رئیس و مستجاب‌الدعوه، دبیر کمیته صعودهای ورزشی استان و همچنین فتحی، رییس هیات کوه‌نوردی نیشابور، در سالن انقلاب نیشابور برگزار و در پایان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

در بخش دختران ریحانه بینافر و نرگس خاکباز از نیشابور و زهرا محمدپور از مشهد به عناوین برتر دست یافتند. در بخش پسران نیز یوسف اردمه، ابوالفضل محمدی و امیر علی سلیمانی هر سه از نیشابور به بهترین رکورد رسیدند.

نفرات برتر این مسابقات جهت شرکت در مسابقات المپیاد کشوری معرفی می‌شوند.

برگزاری آزمون درجه ۳ سنگنوردی با حضور مدرسان فدراسیون

طبق برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی‌های انجام‌ شده از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و هیات استان خراسان رضوی آزمون مربیگری درجه سه سنگ‌نوردی با حضور ناظر و مدرسین فدراسیون از ۷۲ شرکت‌کننده از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، مرکزی، زنجان، گیلان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این آزمون در منطقه اندرخ و طبیعت آن برگزار و در این دوره ضمن اخذ آزمون کتبی از شرکت‌کنندگان، آزمون‌های عملی در هشت کارگاه مجزا نیز امتحان گرفته شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین در افتتاحیه این دوره شوشتری، عضو هیات رییسه، ممقانیان، مسئول کمیته پیشکسوتان، زحمتکش، رییس هیات استان، نظام‌دوست، رئیس هیات مشهد و داروغه، رئیس شورای اسلامی اندرخ، حضور داشتند و در ادامه نیز از اردوگاه ایجاد شده در سایت سنگ‌نوردی اندرخ برای انجام آزمون‌ها بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.