• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24562
2

تشدید سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی/ از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و تردد در کوهپایه‌ها پرهیز کنید

  • کد خبر : 74315
  • 19 اردیبهشت 1401 - 23:29
تشدید سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی/ از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و تردد در کوهپایه‌ها پرهیز کنید
بام نیوز: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی استان آذربایجان‌غربی تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه پیش بینی می‌شود و لازم است تا شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه ها و تردد در کوهپایه‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آذربایجان‌غربی تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه پیش بینی می‌شود و لازم است تا شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و تردد در کوهپایه‌ها خودداری کنند.

با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان آذربایجان‌غربی رگبارهای متناوب، وزش باد و رعد و برق به ویژه در نقاط شمالی استان دور از انتظار نیست و در نقاط مستعد نیز بارش تگرگ پیش‌بینی و همچنین احتمال بروز سیل در مسیل‌ها، مخاطره آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و کیفیت هوا و آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد.

یاد آور می‌شود طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی بارانی و شهرستان تکاب با دمای مثبت چهار درجه سانتی گراد خنک‌ترین و خوی با ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده است.

طبق هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان آذربایجان‌غربی استحکام سازه‌های موقت پرهیز از کوهنوردی و تردد جوامع محلی در دامنه کوه‌ها هم به علت احتمال صاعقه ضروری‌ است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=74315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.