• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
4

تویسرکان قهرمان مسابقات کاراته بانوان همدان شد

  • کد خبر : 81262
  • 06 دی 1401 - 14:29
تویسرکان قهرمان مسابقات کاراته بانوان همدان شد
بام: مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای انتخابی بانوان استان همدان با قهرمانی تیم تویسرکان به پایان رسید.

دبیر هیات کاراته همدان در این باره گفت: هفتمین دوره مسابقات سبک شیتوریو شیتوکای بانوان استان همدان با حضور ۲۸۶ رزمی کار منتخب در رده‌های سنی مختلف و در قالب تیم‌هایی از شهرستان‌های همدان، ملایر و تویسرکان برگزار شد.

الله کرم شهگل روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این رقابت‌ها درقالب هفت تیم در ۲ بخش کاتا و کومیته و در تمامی رده‌های سنی به میزبانی مجموعه شهید سردار قاسم سلیمانی همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم تویسرکان به مقام نخست دست یافت، باشگاه برنا سکوی دوم را کسب کرد و تیم پایگاه حصارخانی همدان نیز سوم شد.

شهگل خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در پیکارهای کاراته سبک شیتوریو شیتوکای بانوان قهرمانی کشور را کسب کردند.

زندان‌ها قهرمان فوتسال جام کارمندان
معاون ورزش و جوانان همدان گفت: تیم اداره کل زندان‌های همدان در مسابقات فوتسال دستگاه‌های اجرایی استان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

علی ضمیری کامل افزود: : مسابقات فوتسال دستگاههای اجرایی با شرکت ۱۸ تیم در چهار گروه به مدت یک ماه درسالن ورزشی ۶ هزار نفری شهید سلیمانی همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در فینال این رقابت‌ها تیم اداره کل زندان‌ها در ضربات پنالتی کمیته امداد را شکست داد و ضمن تصاحب جام قهرمانی، جواز حضور در مسابقات فوتسال کارمندان دولت در کشور را کسب کرد.

علی ضمیری کامل اظهار داشت: همچنین تیم کمیته امداد عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان و بانک سپه به طور مشترک سوم شدند.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیات ورزش‌های همگانی استان همدان برگزار شد.

ورزش رزن صاحب رییس شد
اداره ورزش شهرستان رزن پس از ماه‌ها سرپرستی و گلایه مندی ورزشکاران، رییس جدید خود را شناخت و طی مراسمی حسین قره گوزلو سکاندار ورزش این شهرستان شد.

قره گوزلو مسوولیت در شهرستان‌های فامنین و کبودرآهنگ را در کارنامه کاری خود دارد و یکی از روسای پر رفت و آمد در ورزش شهرستان‌های این استان به شمار می‌رود.

علی اصغر غفاری فرماندار رزن در مراسم معارفه رییس جدید ورزش این شهرستان تاکید کرد: بهبودی وضعیت ورزش رزن خواسته ما از مدیریت جدید است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم مدیریت جدید ورزش رزن توجه جدی بر امور هیات‌های ورزشی داشته باشد و با ایجاد بسترهای لازم در جهت موفقیت استعدادها، جایگاه این شهرستان را ارتقا بدهد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت نقش ورزش و همچنین جایگاه این اداره در موضوعات اجتماعی و ورزشی گفت: شهرستان رزن دارای استعدادهای مختلف در عرصه ورزشی است.

علی حقیقی افزود: توجه جدی به قهرمانان و ملی پوشان ورزشی یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان‌ها است و باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرند.

وی پویایی هیات‌های ورزشی را گام مهم در موفقیت ورزشکاران مستعد دانست و گفت: جابجایی‌های صورت گرفته در حوزه ورزش در راستای ایجاد تحول و پیشرفت در شهرستان‌ها است.

شهرستان رزن در ۷۵ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

همدان میزبان اردوی انتخابی سنگنوردی
دومین اردوی انتخابی در رشته کامباین آقایان اعزامی بازی‌های آسیایی هانگژو از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در این باره گفت: این اردو انتخابی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو به میزبانی سالن فرهاد همدان برگزار می‌شود.

علیرضا گوهری افزود: از سوی کادر فنی تیم ملی ۴۰ پسر و دختر برای حضور در این اردوی انتخابی دعوت شده‌اند ضمن اینکه متین بیات و راحیل رمضانی سنگنوردان همدانی دعوت شده به این اردوی انتخابی هستند که شانس کسب سهمیه دارند.

وی اضافه کرد: سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان با برخورداری از استانداردهای بین المللی بهترین موقعیت را برای برپایی اردوی تیم‌های ملی سنگنوردی کشور فراهم ساخته است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.