• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

جواد حیدری به عنوان رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر انتخاب شد

  • کد خبر : 78936
  • 22 شهریور 1401 - 21:15
جواد حیدری به عنوان رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر انتخاب شد
بام: با حضور کمال صالح احمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مهدی صداقت دبیر فدراسیون کونگ فو و سایر اعضا، انتخابات هیئت کونگ فو استان بوشهر برگزار و جواد حیدری با رای اعضای مجمع برای دوره ی جدید ابقاء شد.
به گزارش پایگاه حبری بام، با حضور کمال صالح احمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مهدی صداقت دبیر فدراسیون کونگ فو و سایر اعضا، انتخابات هیئت کونگ فو استان بوشهر برگزار و جواد حیدری با رای اعضای مجمع برای دوره ی جدید ابقاء شد.
در این انتخابات، طیبه عبدالهی به عنوان نایب رییس و عباس دشتی نیز به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهردر مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان بوشهرگفت: رییس و افرادی که به عنوان هیأت رییسه با رای اعضای مجمع انتخاب می شوند با آگاهی و مطالعه ی کامل نسبت به وظایف خویش باید بکوشند تا هیات را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داده و سیاست ها وخط مشی های اصلی و اساسی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون را دنبال کنند.
کمال صالح احمدی با اشاره به فراهم کردن زمینه و زیرساختهای مناسب برای فعالیت بانوان گفت: از ظرفیت های ورزش بانوان در این رشته استفاده شود.
دبیر فدراسیون کونگ فو نیز در این نشست با اشاره به توانمندی استان بوشهر در رشته کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: علاوه بر بعد قهرمانی و حرفه ای انتظار می رود در راستای سیاستهای فدراسیون در بخش همگانی و معرفی گسترده ی کونگ فو در جامعه نیز شاهد گامهای موثری باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در بهمن ماه پیش رو میزبان مسابقات جهانی کونگ فو توآ در بهمن ماه در کشور هستیم زیر ساختهای ۵ استان کشور برای میزبانی شایسته این مسابقات مد نظر گرفته شده است.
مهدی صداقت افزود: ۶۴ کشور آسیایی و جهانی عضو کمیته کونگ فو توآ هستند که پیش بینی می شود بیش از ۵۰ کشوردر این رویداد بزرگ جهانی به میزبانی ایران شرکت کنند.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=78936
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.