• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا؛ ادامه بحران های نامتعارف در فدراسیون فوتبال؟

  • کد خبر : 66436
  • 04 دی 1400 - 15:11
حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا؛ ادامه بحران های نامتعارف در فدراسیون فوتبال؟
بام نیوز: خبر حذف احتمالی دو باشگاه پرهوادار استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، شائبه های بسیاری را باعث شده است.

به گزارش بام نیوز، سایت روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خبری که به صورت ناگهانی روی خروجی خود قرار داد، از حذف استقلال، پرسپولیس و گل گهر از مسابقات پیشروی لیگ قهرمانان آسیا حکایت کرد. اتفاقی عجیب و برخلاف اخبار و روایت هایی که در یک ماه گذشته صورت گرفته و دلالت بر آن داشت که مشکلات این دو باشگاه پرهوادار حل شده است.

این اتفاق اگرچه هنوز شکل اجرایی به خود نگرفته و اعلام شده که پنج روز دیگر فرصت برای بررسی ها ادامه دارد اما شائبه هایی وجود دارد که شاید اهمال و کم کاری در فدراسیون صورت گرفته و موضوع فراتر از حوزه فوتبال باشد. البته، روندیابی اتفاقات صورت گرفته درباره فدراسیون مانند حضور شرکت صهیونیستی، حواشی عجیب مربوط به بخش بانوان، حضور مهدوی کیا در پروژه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، صورت های مالی نامشخص و …، همه را نگران کرده و اتفاق امروز، بر دامنه گمانه زنی ها درباره این بحران های نامتعارف و عجیب می افزاید.

آنچه بر شبهات نسبت به نقش فدراسیون و زیر مجموعه آن می افزاید، این است که چگونه در سال های گذشته، این موضوع به راحتی حل شده و به یک باره و در شرایط کنونی، چنین ماجرایی مطرح می شود؟ چگونه فدراسیون فوتبال و بخش های مربوط به حرفه ای سازی آن، در ماه های گذشته نظاره گر بوده و در صورت وجود مشکل جدی، در جهت رفع ان اقدامی راهبردی صورت نداده اند؟ مگر چه تغییری در رویکردها و گفتمان های فدراسیون صورت گرفته که اینگونه، مصالح و منافع ملی به هیچ انگاشته می شود و در جهت مغایر آن حرکت می شود؟

البته، در ماجرای تبلیغات محیطی لیگ برتر نیز شاهد اتفاقات حیرات برانگیزی بودیم اما با ورود شهاب الدین عزیزی خادم و مقامات عالی رتبه ورزش، موضوع به شکل درستی هدایت و حل شد. اکنون نیز که علاقه مندی میلیون ها هوادار و مصالح ملی در آستانه نادیده گرفتن و تضییع قرار گرفته؛ انتظار می رود که ورودی جدی در ماجرا شده و بر دامنه شائبه ها افزوده نشود. مدیران فدراسیون فوتبال بایستی نشان دهند که متعلق به ایران هستند و برای منافعش، اصالت قائل هستند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=66436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.