• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
3

دستگاه های امدادی و خدمات رسان گلستان آماده باش هستند

  • کد خبر : 82122
  • 20 دی 1401 - 22:51
دستگاه های امدادی و خدمات رسان گلستان آماده باش هستند
بام: گرگان- مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به ضرورت صرفه جویی مردم در مصرف برق و گاز در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی، گفت: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان گلستان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار بام، نعمت الله حاجی زاده صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی و ورود سامانه سرد بارشی به گلستان همه واحدهای دخیل مانند شرکت گاز، آب و فاضلاب راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان افزود: با آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، تجهیزات، ماشین آلات، امکانات مختلف مثل برف روب و نمک باش در نقاط مختلف استان به خصوص نقاط خطرناک و حادثه خیز توسط متولیان مربوطه مستقر شده است.

وی ادامه داد: راهدارخانه‌ها هم در استان برای اسکان اضطراری مکان‌های گرم اضطراری برای راه ماندگان احتمالی آماده کرده است.

حاجی زاده همچنین گفت: به شهرداری‌ها تاکید شده محلول پاشی و نمک پاشی را به موقع برای تسهیل تردد خودروها انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از مردم هم خواست که از تردد و سفرهای غیر ضروری خودداری و نکات ایمنی را رعایت کنند و خودروهایشان را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز و هنگام سفر آذوقه به همراه داشته باشند.

حاجی زاده گفت: کوهنوردان و مردم از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند، از پارک کردن خودروها هم زیر درختان، ساختمان‌ها و مکان‌های کم ایمن اجتناب شود.

وی همچنین از مردم خواست در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند تا خدمت رسانی در این بخش‌ها دچار وقفه نشود.

گفتنی است، هواشناسی گلستان با صدور هشدار سطح نارنجی از بارش برف و باران در این استان از روز گذشته (یکشنبه) در استان خبر داد.

بر این اساس با نفوذ توده هوای بارشی و سرد از امروز شاهد افزایش ابر، مه آلودگی، بارش برف و باران، کاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق برای مناطق مختلف استان گلستان هستیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=82122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.