• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24571
2

دیدار با خانواده کوهیار فقید، زنده‌یاد «سید جواد سیدی»

  • کد خبر : 81526
  • 10 دی 1401 - 20:48
دیدار با خانواده کوهیار فقید، زنده‌یاد «سید جواد سیدی»
بام: تعدادی از پیش‌کسوتان و قدیمی‌ها با حضور در منزل کوهیار فقید زنده‌یاد «سید جواد سیدی» با خانواده ایشان فرزندان برومند، و پدر و برادر همسر گرامی‌شان دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه خبری بام، با همت انجمن کوه‌نوردی پیش‌کسوتان، پیشگامان و کوهیاران خراسان رضوی و پیگیری همنورد گرامی جواد نوروزی، تعدادی از پیش‌کسوتان و قدیمی‌ها با حضور در منزل کوهیار فقید زنده‌یاد «سید جواد سیدی» با خانواده ایشان فرزندان برومند، و پدر و برادر همسر گرامی‌شان دیدار نمودند.
در این دیدار استاد دستمالچی و شوشتری، مسئولین هیئت استان و مشهد، حجت‌الاسلام عمیدی و تعدادی از مربیان و قدیمی‌ها حضور داشتند و پس از ذکر اولیه توسط حاج آقای عمیدی و نقل خاطرات مادر گرامی‌شان در یاد زنده‌یاد سیدی، حاج‌آقای شوشتری با یادآوری بعضی کارهای خیری که زنده‌یاد در کمک‌های عام‌المنفعه و کمک‌های فردی به نیازمندان داشت، از ایشان به نیکی یاد کردند و دقایقی به بیان خاطرات مربوطه پرداختند.
همچنین آقایان جلایر، عدالتیان، نظام‌دوست، زحمتکش و حاج‌آقای رضایی باشگاه خورشید نیز در وصف و خاطرات ایشان سخنانی ایراد نمودند.
در ادامه کلیپی بسیار زیبا و بعضٱ حزن‌انگیز از تصاویر و فیلم‌های کوتاه زنده‌یاد که توسط انجمن یادشده تهیه گردیده در حضور خانواده ایشان به نمایش درآمد.
در خاتمه نیز آقای حسین کریمی و حاج‌آقای کریمی برادر و پدر همسر زنده‌یاد، با صحبت‌های کوتاه راجع به نیکویی رفتار و زندگی خیرخواهانه مرحوم سید جواد سیدی از حضور همنوردان و قدیمی‌ها در منزل، اظهار تشکر و قدردانی نمودند و با دعای پایانی و توسل به ائمه توسط پهلوان اصغر عدالتیان در حق همنورد سفرکرده سید جواد سیدی، مجلس ختم گردید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.