• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24589
0

راه اندازی آکادمی زمینه ساز توسعه والیبال گناوه

  • کد خبر : 82729
  • 27 دی 1401 - 17:44
راه اندازی آکادمی زمینه ساز توسعه والیبال گناوه
بام: در مدارس، دانش آموزان مستعد و توانمند علاقه مند به والیبال وجود دارند که از آنها شناسایی شده اند.

به گزارش بام؛این مجموعه با هدف ایجاد محیط سالم و پویا، استعدادیابی و کمک به رشد و پیشرفت این رشته و معرفی افراد مستعد به لیگ های کشور بتازگی آغاز به کار کرده است که نویدی برای نجات و احیای این رشته پرطرفدار است.

دست اندرکاران و حامیان این آکادمی را از بدو شروع فعالیت تلاش خود را بکار بستند تا در محیطی مناسب با استفاده از کادر مجرب و حرفه‌ای و به‌کارگیری دانش روز دنیای والیبال، خدمتی به این رشته در استان و کشور باشند.

والیبال شهرستان گناوه در سالیان قبل و بویژه قبل از تشخیص ویروس‌ها، شور و نشاط ویژگی‌ها و ورزشکاران با تعداد تیم‌های زیاد ورزش می‌کنند اما این رشته از حالت پوی خارج از آنجا که فقط یک تیم (ارش استیا) فعال است.

علی کمالی یکی از علاقه مندان و فعالان ورزش والی بال در گناوه که به عنوان اسپانسر با همکاری هیئت گناوه این آکادمی را راه اندازی کرده است برای فعال و پویایی و نتیجه حضور این رشته و حضور موفق تیم ارشیا استیل در لیگ برتر استان بوشهر از خبرنگاران دعوت کرد تا در نشستی با هم فکری به کمک آنها بشتابند.

در این نشست که با حضور خبرنگاران و رئیس اداره ورزش و جوانان سابق و هیئت والیبال و مربی تیم ارشیا استیل برگزار شد، تاریخچه والیبال و نگرانی‌ها و این رشته در گناوه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مورد بررسی قرار گرفت.

مربی ارشیا استیل گفت: همه توان و سعی و سرمایه ما با راه اندازی این آکادمی که الگوگیری از شهرهای مطرح در این رشته است، سرمایه گذاری روی جوانان مستعد تا پله ترقی را بپیمایند و علاوه بر آن تیمی قدرتمند در شهرستان گناوه، به تیم های لیگ تشکیل شود. کشور راه یابند.

به گفته علی کمالی در این مورد از ۷۰ نفر گرفته شده است که از بین آنها تعداد افراد مستعد وجود دارد و روی آنها سرمایه گذاری می شود.

وی بیان کرد: برای انگیزه بخشی، تقویت، حس اعتماد و خودباوری والیبالیست های شرکت کننده در آکادمی و حضور نماینده شهرستان در لیگ برتر استان بوشهر، نیاز به حمایت از رسانه ها و مردم دارند.

کمالی اظهار داشت: ۹۰ درصد نوجوانانی که در آکادمی جذب شده اند و از نظر وضعیت مالی خوبی ندارند و به آنها کمک می شود و از بین آنها سه نفر به تیم بزرگسالان معرفی می شوند.

مربی ارشیا استیل با بیان اینکه برای کسب رتبه برتر و راهیابی به لیگ کشور در این دور از مسابقات برنامه ریزی شده است گفت: رسانه ها می توانند با پوشش مسابقات این تیم در لیگ برتر پشتوانه خوبی برای بازیکنان و کادرفنی باشند.

وی یادآور شد: مسابقات لیگ برتر والیبال استان بوشهر با حضور ده تیم برگزار می شود که این تیم در گروه الف با تیم های هدف بوشهر، درودگاه دشتستان، اتحاد دره بان و بتن آماده لیان رقابت خواهد کرد.

هیئت والیبال گناوه افزود: امیدواریم با حمایت و پشتیبانی رسانه ها، رشته والیبال رونق بیشتر رئیس و نماینده شهرستان رتبه برتر را آوردند.

هادی امیری اظهار داشت: در ایام سفر و سال های قبل، این رشته تعطیل شده بود که پس از فروکش کردن این بیماری، برنامه ریزی برای انجام مسابقه در سطح شهرستان به عمل آمده است.

وی بیان کرد: برای احیا و پویایی والیبال، آکادمی توسط یکی از دلسوزان راه اندازی شده و تلاش می کند که این رشته را که سالها در سکوت فرو رفته است، احیا کنیم.

رئیس هیئت والیبال گناوه گفت: بتازگی در فراخوان عمومی و نامه ای به آموزش و پرورش درخواست شد، دانش آموزان مستعد در این رشته را به هیئت معرفی کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ارشیا استیل امسال در لیگ برتر استان بوشهر حضور دارد، از خبرنگاران و عکاسان شهرستان انتظار داریم همراه و یاور ما باشند تا بتوانیم بیشتر ببینیم و به مسابقات شور و نشاط خاصی با حضور تماشاگران داده شود

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: یکی از برنامه های اولویت دار این مدیریت، فعال کردن و تقویت رشته والیبال در این شهرستان پس از سالها رکود است.

کاظم فتحی افزود: در مدارس، دانش آموزان مستعد و توانمند علاقه مند به والیبال وجود دارند که از آنها شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: با آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد، سالن های مدارس برای تمرین و کلاس های آموزشی والیبال مهیا خواهد شد.

شرکت خبرنگاران در این نشست با ارائه راهکارها برای احیا و تقویت رشته والیبال، آمادگی خود را برای حمایت و پوشش مسابقات لیگ برتر استان بوشهر کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=82729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.