• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جام تختی در قروه پایان یافت/یک بوشهری مجوز گرفت

  • کد خبر : 84712
  • 02 فروردین 1402 - 3:02
رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی جام تختی در قروه پایان یافت/یک بوشهری مجوز گرفت
بام: رقابت های کشتی آزاد انتخابی جام تختی، گرامیداشت شهدای کردستان با معرفی نفرات برتر در شهرستان قروه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار بام، با اعلام فدراسیون کشتی و بر اساس بند ۴ ماده چهار چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، ۴ نفر نخست این مسابقات مجوز حضور در رقابت‌های بین المللی جام تختی را کسب کردند.

کشتی گیران کردستانی موفق شدند در وزن ۷۰ کیلوگرم توسط سیاوش احمدزاده و امید صادقی دو سهمیه را برای استان کسب کنند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم میلاد والی زاده از مازندران، مجتبی سلطان زاده از بوشهر، احسان سنچولی از گلستان و رضا علی جان زاده از مازندران مجوز جام تختی را دریافت کردند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم عرفان جعفریان از مازندران، محمد رمضان پور از مازندران، سینا رندی از همدان و سعید انوری از همدان عناوین برتر را کسب کردند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم داریوش ولی زاده از همدان، محمدعلی عموزاد از مازندران، امیرحسین حسن زاده از سیستان و بلوچستان و امیرحسین شامی از البرز و در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان نجف نژاد از آذربایجان شرقی، سیاوش احمدزاده از کردستان، امید صادقی از کردستان و رضا مقتدر از تهران به جام تختی راه یافتند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی کریمی از همدان، حسن عباس پور از مازندران، بهروز حیدری از سیستان و بلوچستان و سجاد چهاردلی از کهگیلویه و بویراحمد عناوین برتر را کسب کردند.

همچنین در وزن ۷۹ کیلوگرم عبداله شیخ اعظمی از مازندران، محسن رضایی از خراسان جنوبی، علیرضا کریمی از البرز و محسن کوچ نژاد از گلستان و در وزن ۸۶ کیلوگرم علی منصوری از مازندران، محمدصادق سلطانی نژاد از کرمان، حمیدرضا علی بخشی از تهران و محمد دهناری از لرستان عناوین برتر را کسب کردند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی از تهران، علیرضا صابریان از مازندران، علیرضا پوراسد از آذربایجان شرقی و سبحان اصغری از مازندران و در وزن ۹۷ کیلوگرم احمد بذری از مازندران، امید کریمی از البرز، مجید کرمی از تهران و آرمان کاظمی از لرستان عناوین برتر را کسب کردند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز مهدی هاشمی از مازندران، مرتضی جان محمدی از آذربایجان شرقی، عرفان جعفری از مازندران و محمد علی تبار از یزد به جام تختی راه یافتند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.