• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

روش هاي ترمزپ با تبر يخ در حالتهاي مختف سقوط

  • کد خبر : 83528
  • 17 بهمن 1401 - 1:08
روش هاي ترمزپ با تبر يخ در حالتهاي مختف سقوط
بام: هميشه در ترمز با کلنگ را بايد با دو دست نگه داشت .

زماني که شما به پشت سر مي خوردي ابتدا به جاي دست  کلنگ را در برف فرو کرده و سپس مي چرخيد. ( اما به ياد داشته باشيد که در اين روش و روشهاي پايين بلند شدن بر روي دست و پا نداريم چون همانطور که گفتيم اين کار باعث بهم خورد تعادل شما مي شود.)
زماني که شما روبه جلو سر مي خوريد نحوه کنترل سرعت و ترمز را نشان مي دهد . در اين حالت زماني سر روبه جلو است  مي توان از کلنگ براي کنترل سرعت استفاده کرد . اما بايد کلنگ در يک طرف بدن و دور از صورت و با دودست باشد . سپس بايد به کمک کلنگ بدن را چرخاند.
سر خوردن به پشت.:در اين حالت نيز ابتدا نوک تبر را در برف فرو کرده . اما تبر بايد در کنار بدن باشد و بايد دقت کرد که تبر در شکم فرو نرود.
هميشه در ترمز با کلنگ را بايد با دو دست نگه داشت . اگر کلنگ با يک دست در برف فرو رود ( البته در ترمز نه در  راه پيمائي) باعث مي شود که دسته کلنگ به سمت بالا حرکت کرده و تبر از کنترل شما خارج شده و يا حتي کلنگ پرتاب شود.
کلنگ  همان اندازه که مفيد است در صورت استفاده نا صحيح مي تواند خط آفرين باشد . خيلي از افراد بعد از پيدا شدن جسدشان ديده شده که تبر يا در شکمشان فرو رفته و يا تبر از يک طرف صورتشان وارد و از طرف ديگر خارج شده است . پس همواره مراقب باشيد و نکته هاي بالا را حداقل يکبار تمرين کنيد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.