• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

عنایتی: این برد را به مرحوم پورحیدری تقدیم می کنم/ دست بچه ها را می بوسم

  • کد خبر : 61733
  • 15 آبان 1400 - 12:29
عنایتی: این برد را به مرحوم پورحیدری تقدیم می کنم/ دست بچه ها را می بوسم
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: نسبت به بازی‌های قبل شرایط بهتری داشتیم نه اینکه ما سه بازی گذشته را مستحق باخت بودیم نه بلکه در آن بازی‌ها هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، رضا عنایتی پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: ابتدا باید تسلیت بگویم سالگرد فوت آقای پورحیدری را و این سه امتیاز را جا دارد که به او تقدیم کنم.

وی افزود:  نسبت به بازی‌های قبل شرایط بهتری داشتیم نه اینکه ما سه بازی گذشته را مستحق باخت بودیم نه بلکه در آن بازی‌ها هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم. ما دو بازی از سه بازی گذشته با تیم‌های مدعی قهرمانی بازی داشتیم و پیکانی که سالیان سال در لیگ حضور دارد و خیلی هم با تجربه بود ولی بازی‌ها را واگذار کردیم.

سرمربی هوادار تاکید کرد: امروز با شرایط بهتر و ویژه‌تری آمدیم. بچه‌ها تمام افکار تیم را در زمین پیاده کردند. موقعیت‌های بیشماری را به دست آوردیم و به خوبی از آنها استفاده کردیم. موقعیت‌های زیادی را هم البته از دست دادیم. باید بیشتر کارکنیم.  فکر می‌کنم که این موقعیت‌سوزی‌ها در آینده شرایط ما را سخت خواهد کرد ولی در کل از شرایط بچه‌ها بسیار راضی هستم چون آنها تمام توان خود را گذاشتند و ان‌شاءالله بعد از دو روز استراحت کار سخت‌ما را شروع خواهیم کرد تا بتوانیم در ادامه مسیر شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل پیکان بعد از شکست به نشست خبری نیامدید ولی اینجا بعد از پیروزی در نشست حاضر شدید دلیلش چه بود،‌گفت: من از اینکه بعد از بازی با پیکان به نشست نیامدم از شما عذرخواهی می‌کنم چون اصلا شرایط خوبی نداشتم. وقتی نمی‌توانی به سؤالی پاسخ دهی بهتر است یک نفر دیگر که آرامش بیشتری دارد بیاید و پاسخ شما را بدهد. من به شما احترام گذاشتم که نیامدم ولی از شما  عذرخواهی می‌کنم بابت این موضوع. در بازی با پیکان ما نزدیک ۷۸ درصد مالکیت توپ داشتیم، ۱۸ شوت داشتیم ولی حتی یکی از آنها به داخل چارچوب نرفت. نزدیک ۷۰۰ پاس دادیم در بازی با پیکان ولی روی دو یا سه موقعیت حریف شکست خوردیم. به من خیلی فشار آورد که به نشست نیامدم باز هم از شما عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی هوادار ادامه داد: ما رو به جلو می‌رویم کم کم باید شرایط را تغییر دهیم، تجربه کسب کنیم. آماده شویم برای اتفاقات بزرگ‌تر و هر چه جلوتر برویم تجربه تیم‌مان بیشتر می‌شود. ان‌شاءالله شاهد فوتبال بهتری از هوادار باشیم.

عنایتی در خصوص ورزشگاهی که قرار است هوادار در آن بازی‌هایش را ادامه دهد گفت: شرایط در ورزشگاه انقلاب کرج مهیا است باید جلسه‌ای با هیأت مدیره باشگاه بگذاریم و ببینیم که چه می‌شود چون اینجا هم میزبانی خوبی داشت و همکاری خوبی با ما داشتند. باید بررسی شود ما خیلی دوست داریم که اینجا بازی کنیم چون شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم هوادار در خصوص گل نخوردن تیمش گفت: ما سیستم بازی را کلا امروز عوض کردیم. در سه بازی گذشته با سه سیستم مختلف بازی کردیم. بازیکنان ما خیلی خوب می‌توانند سیستم‌های مختلف را بازی کنند، با توجه به آنالیزی که از تیم حریف داریم مهره‌چینی خواهیم کرد و امروز آن چیزی که فکر می‌کردیم اتفاق افتاد. بچه‌های ما هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع خیلی عالی بودند. وقتی دفاع گل می‌خورد نمی‌توانی تمام تقصیرها را به گردن مدافع بیندازی چون دفاع تیمی مهمترین اصل بازی فوتبال است. شاید ما در دفاع تیمی مشکل داشتیم در بازی‌های قبل هم بازی با استقلال هم بازی با سپاهان گل‌هایی خوردیم که اصلا نه تاکتیکی بودند و نه در شرایط بازی بودند. توپ‌های خیلی ساده‌ای تبدیل به گل شدند هر دروازه‌بانی هم بود آن توپ‌ها را گل می‌خورد. توپ‌ها جایی رفت که نباید می‌رفت ولی سعی می‌کنیم کار کنیم روز به روز شرایط را تغییر دهیم. من دست بچه‌هایم را می‌بوسم امروز شجاعانه بازی کردند و تبریک می‌گویم به آنها ان‌شاءالله با همین حس لیگ را ادامه دهیم.

سرمربی تیم هوادار در خصوص آمادگی داریوش شجاعیان و روح‌الله باقری خاطرنشان کرد: کیفیت شجاعیان و باقری خوب بود چون من با آنها همبازی بودم هم از نظر اخلاقی و هم از نظر بازی می‌توانند تجربه تیم را بالا ببرند. از وقتی به زمین آمدند انگیزه لازم را به تیم دادند و خودشان هم انگیزه داشتند. من حساب ویژه‌ای روی بازیکنان باتجربه تیمم باز کردم و مطمئن هستم خیلی از گره‌ها به دست آنها باز خواهد شد.مطمئنا حساب ویژه‌ای روی شجاعیان و باقری داریم و امیدوارم به حق فوتبالی‌ خودشان برسند. چون سنی ندارند آنها ۳۰ سال بیشتر ندارند و این سن در فوتبال سنی نیست. ان‌شاءالله همه باهم رو به جلو برویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.