• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

قلعه «فلک‌الافلاک» پایلوت معنویت لرستان شود

  • کد خبر : 84614
  • 25 اسفند 1401 - 0:36
قلعه «فلک‌الافلاک» پایلوت معنویت لرستان شود
بام: استاندار لرستان با بیان اینکه چشم‌اندازی از معنویت استان در قلعه فلک‌الافلاک به نمایش گذاشته شود، گفت: میراث تنها در و دیوار نیست و باید ولایتمداری و شجاعت و هنرمند بودن لرستانی‌ها نیز مورد اشاره قرار گیرد.

به گزارش بام، فرهاد زیویار عصر امروز در آئین افتتاحیه ستاد نوروزی لرستان، اظهار کرد: همه ما برای آینده برنامه داریم و این عملی نمی‌شود مگر با بکارگیری دستاوردها، تجربیات، علم و امکاناتی که خداوند در اختیار بشر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال اسفندماه و ماه شعبان با یکدیگر تقارن پیدا کردند، بهار طبیعت و بهار معنویت و انسان به پشتوانه این ظرفیت سازی ها می تواند آینده خود را به نحو احسنت بسازد.

استاندار لرستان با اشاره به تغییرات جزئی سال‌های اخیر قلعه تاریخی فلک‌الافلاک، بیان داشت: با این وجود مکانی است که به پشتوانه یک فرهنگ غنی تا کنون آن را حفظ کرده‌ایم.

زیویار تصریح کرد: برخی از آثار تاریخی در دنیا با قدمت‌های بسیار قدیمی ‌تر از قلعه فلک‌الافلاک بوده‌اند که از بین رفته، با این وجود باید به خود بالید که اینگونه از این میراث تمدنی محافظت شده است.

وی مبنای کار گردشگری را تمرکز بر قلعه فلک‌الافلاک عنوان و خاطرنشان کرد: این بنا از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری استان است، ضمن اینکه سال قبل رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داد.

استاندار لرستان با بیان اینکه چشم‌اندازی از معنویت استان در قلعه فلک‌الافلاک به نمایش گذاشته شود، گفت: میراث تنها در و دیوار نیست و باید ولایتمداری و شجاعت و هنرمند بودن لرستانی‌ها نیز مورد اشاره قرار گیرد.

زیویار با اشاره به ظرفیت گردشگری در توسعه اقتصادی، افزود: معرفی ظرفیت‌های داخلی و مبادلات فرهنگی از جمله مولفه‌هایی است که می‌توان در حوزه گردشگری از آن استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.