• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

قهرمانان سنگنوردی نوجوانان کشور در همدان شناخته شدند

  • کد خبر : 84121
  • 04 اسفند 1401 - 13:31
قهرمانان سنگنوردی نوجوانان کشور در همدان شناخته شدند
بام: قهرمانان سنگنوردی نوجوانان کشور با برگزاری یک دوره مسابقه در ۲ رده سنی پسران و دختران به میزبانی همدان شناخته شدند.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در این باره به خبرنگار بام اظهار داشت: این مسابقات در چهار گروه با حضور ۲۷ دختر و ۳۰ پسر در سالن سنگنوردی فرهاد همدان برگزار شد.

علیرضا گوهری افزود: شرکت‌کنندگان این مسابقات از شهرهای زنجان، فارس، البرز، مرکزی، تهران، همدان، خراسان رضوی و کرمانشاه با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در مسابقات نوجوانان دختر گروه سی روژینا گرویی و ارغوان کاظمی هر ۲ از فارس به ترتیب اول و دوم شد و آتنا حسین زاده از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

گوهری خاطرنشان کرد: در مسابقات نوجوانان دختر گروه دی هدیه زهرا مجیدی از همدان قهرمان شد، آرنیکا سالاری از تهران عنوان دوم را کسب کرد و نهال خسروانی از فارس مقام سوم را به دست آورد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش پسران و در مسابقات نوجوانان پسر گروه سی امیرعباس ایده لویی و امیر حسین حیدری هر ۲ از زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و امیر حسین فرهنگی از تهران جایگاه سوم را کسب کرد.
وی افزود: همچنین در مسابقات نوجوانان پسر گروه دی رادمان تاجیک از تهران، محمد طاها نجفی از زنجان و شهاب صادق نژاد از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

گوهری با اشاره به امکانات سنگنوردی همدان نیز گفت: همدان از معدود استان‌های دارای سالن سنگنوردی مجهز با امکانات رفاهی است.

وی یادآور شد: ارتفاع سالن سنگنوردی زنده‌یاد فرهاد میرزاجانی حدود ۲۴ متر است که با فضایی یکپارچه قابلیت برگزاری تمام مسابقات سنگنوردی را دارا است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.