• امروز : چهارشنبه, ۱۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 6 March - 2024
کل اخبار 24600
1

قهرمانان مدال آور تكواندو شهرستان دشتی تجليل شدند

  • کد خبر : 83080
  • 02 بهمن 1401 - 22:15
قهرمانان مدال آور تكواندو شهرستان دشتی تجليل شدند
بام: قهرمانان مدال آور تكواندو شهرستان دشتی روز شنبه با حضور مسئولان شهرستاني تجليل شدند.

به گزارش بام،  عبدالحسین قادری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که ورزشکاران این شهرستان باز هم در میادین استانی افتخار آفرینی کردند و تکواندوکاران با غیرت، تعصب و توکل توانستند برای دشتی افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد : در ادوار مختلف زحمات زیادی برای تکواندو شهرستان دشتی کشیده شد و باعث شد دختران تکواندوکار دشتی با اولین حضور در مسابقات کشوری مدال کسب کنند و این ثمره برگرفته از اعتماد به نفس، عقبه و ریشه تکواندو شهرستان دشتی ، تلاش مربیان بی نظیر این خبطه می باشد.

عبدالحسین قادری ادامه داد : بنده همت، تلاش، کوشش و افتخارآفرینی تکواندوکاران دشتی را پاس می‌دارم، امیدوارم در ادامه مسیر این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

در ادامه سرپرست هيات تكواندو شهرستان دشتی گفت : تكواندو شهرستان دشتی طي سال هاي اخير با حضور موفق خود در ميادين ملی ، استانی و نيز كسب سکوی تیمی نخست در بخش آقایان و عنوان سکوی سومی در بخش بانوان مسابقات اخیر هانمادانگ استانی به همگان ثابت كرده كه يكي از قطب هاي اصلي تكواندو در سطح استان بوشهر محسوب مي شود و همين امر وظيفه و مسئوليت ما را در قبال آينده سازان تكواندو دشتی سنگين كرده است.

مهدی ملاح زاده افزود: حضور موفقيت آميز تكواندو كاران شهرستان دشتی در رقابت هاي کشوری و عناوين متعدد قهرماني بهترين گواه اين مدعاست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.