• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

مدیریت بحران آذربایجان شرقی هشدار نارنجی صادر کرد

  • کد خبر : 82113
  • 20 دی 1401 - 22:50
مدیریت بحران آذربایجان شرقی هشدار نارنجی صادر کرد
بام: تبریز- مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی به دنبال بارش سنگین برف در این استان برای دستگاه های امدادی و خدمات رسان هشدار نارنجی و حالت آماده باش صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بام، محمد هنربر روز یکشنبه در گفتگوی با خبرنگاران اظهار کرد: هشدار نارنجی به‌منزله تشدید سامانه بارندگی از بعد از ظهر امروز تا دوشنبه هفته جاری صادر شده است.

وی افزود: راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد به حالت آماده باش هستند.

وی همچنین گفت: سامانه بارندگی به خصوص نیمه شرقی استان و منطقه ارسباران بیشتر تحت پوشش قرار می‌دهد و ورزش باد، وجود مه و باد گاهی نسبتاً شدید و کاهش محسوس دما همراه می‌باشد.

هنربر افزود: با آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، تجهیزات، ماشین آلات، امکانات مختلف مثل برف روب و نمک باش در نقاط مختلف استان به خصوص نقاط خطرناک و حادثه خیز توسط متولیان مربوطه آماده شده است.

وی ادامه داد: راهدارخانه‌ها نیز در استان برای اسکان اضطراری مکان‌های گرم اضطراری برای راه ماندگان احتمالی آماده کرده است.

وی همچنین گفت: به شهرداری‌ها نیز به ویژه شهرداری تبریز تاکید شده محلول پاشی و نمک پاشی را به موقع جهت تسهیل تردد خودروها انجام دهند.

وی از مردم هم خواست که از تردد و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و نقاط ایمنی را رعایت کرده خودروهایشان را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر مجهز کرده آذوقه به همراه داشته باشند.

هنربر همچنین گفت: کوهنوردان و مردم از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند، از پارک کردن خودروها نیز زیر درختان، ساختمان‌ها و مکان‌های کم ایمن اجتناب کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=82113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.