• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
3
تلاش ستودنی و مدال‌های کسب شده در آسیا قابل تحسین بود

مربی تیم‌ملی سنگنوردی: تلاش بچه‌ها ستودنی و مدال‌های کسب شده در آسیا قابل تحسین بود

  • کد خبر : 917
  • 17 مهر 1399 - 10:17
مربی تیم‌ملی سنگنوردی: تلاش بچه‌ها ستودنی و مدال‌های کسب شده در آسیا قابل تحسین بود
بام نیوز : بچه‌های تیم ملی سنگنوردی جوانان و نوجوانان تلاش زیادی در مسابقات قهرمانی آسیا انجام دادند و مدال‌هایی که کسب شد، قابل تحسین بود.

علیرضا بَلاغی در گفت‌وگو با خبرگزاری بام ، در مورد سطح رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا اظهار داشت: کشور هند تجربه کمی در برگزاری مسابقات دارد، اما نهایت تلاش خود را برای میزبانی کرده بودند. از لحاظ حجم‌های استفاده شده و طراحی مسابقات به ویژه در بخش لید و برخی از بخش‌های بولدر بسیار خوب بود. به طور کلی رقیبان اصلی ما مانند ژاپن،کره و قزاقستان هم حضور داشتند و از لحاظ کیفی مسابقات سطح بسیار بالایی داشت.

وی در مورد عملکرد ملی پوشان ایران گفت: نفراتی که اعزام شده بودند نهایت سعی خود را کردند و کارشان ستودنی بود و در برخی موارد پرچم ایران را بالاتر از ژاپن قرار دادند که شاید به نوعی سال‌ها آرزوی سنگنوردان ایران بود که بتوانند این شرایط را داشته باشند.

مربی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان عنوان کرد:  تلاش بچه‌ها خیلی خوب بود و مدال‌هایی که کسب شد، قابل تحسین بود. حتی نفراتی که نتوانستند مدال بگیرند، زحمت خود را کشیدند و رقابت‌های سختی را پشت سر گذاشتند.

بلاغی در پایان گفت: در ترکیب تیم نفراتی را داشتیم که اولین بار بود که در چنین سطحی حضور پیدا می‌کردند و عملکردشان قابل قبول بود.

به گزارش فارس، مسابقات سنگنوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بنگلور هند برگزار شد و تیم ایران توانست مدال‌های خوش رنگی را تصاحب کند. در این بین محیا درابیان سه مدال (۲ طلا و یک نقره) را کسب کرد و بهترین عملکرد را داشت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.