• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

مسابقات جام جهانی سنگنوردی معلولین ۲۰۲۱

  • کد خبر : 13499
  • 22 آذر 1399 - 5:22
مسابقات جام جهانی سنگنوردی معلولین ۲۰۲۱
بام نیوز: این اطلاعیه، دومین رویداد بزرگ برای سنگنوردی معلولین در طول کمتر از یک هفته می‌باشد. در تاریخ ۲۴ آبان (Nov.14)، برنامه کمیته سنگنوردی معلولین IFSC توسط تمامی اعضای مجمع IFSC به تصویب رسید که با توجه به همه‌گیری کووید-۱۹ به صورت مجازی برگزار شد.

فدراسیون بین‌المللی صعودهای ورزشی (IFSC) با افتخار اعلام می‌کند که برای مسابقات سال ۲۰۲۱، سه مسابقه از سری مسابقات جام جهانی معلولین را در شهرهای Innsbruck  (اتریش) ، Briancon (فرانسه) و دیگری در یکی از شهرهای آمریکا که بعدتر مشخص خواهد شد، برگزار می‌کند.

این اطلاعیه، دومین رویداد بزرگ برای سنگنوردی معلولین در طول کمتر از یک هفته می‌باشد. در تاریخ ۲۴ آبان (Nov.14)، برنامه کمیته سنگنوردی معلولین IFSC توسط تمامی اعضای مجمع IFSC به تصویب رسید که با توجه به همه‌گیری کووید-۱۹ به صورت مجازی برگزار شد.

این مسابقات با حداکثر تعداد خود در تقویم رقابت‌های جهانی سنگنوردی معلولین IFSC که از تاریخ ۲۴ الی ۳۱ شهریور (September.15-22) می‌باشد، خواهد رسید. مسابقات قهرمانی سال گذشته در Briancon میزبان ۱۵۸ ورزشکار بود که یک افزایش ۲۴ درصدی را نسبت به همین مسابقات در سال ۲۰۱۸ به همراه داشت.

این سه مسابقه جام جهانی به صورت زیر برگزار می‌شود:

جام جهانی معلولین IFSC در Innsbruck (اتریش) ۱-۳ تیر (June.22-24)

جام جهانی معلولین IFSC در Briancon (فرانسه) ۲۵ تیر (July ۱۶)

جام جهانی معلولین  IFSC در آمریکا ۱۷- ۱۸ مهر (October.9-10)

 اطلاعیه درخواست میزبانی مسابقات جام جهانی سنگنوردی معلولین سال ۲۰۲۱، در آپریل ۲۰۲۰ توسط دپارتمان ورزش IFSC منتشر شد.

Sebastian Depke، رئیس کمیته سنگنوردی معلولین IFSC :

افتخار می‌کنم که در حال حاضر چهار مسابقه سنگنوردی معلولین را در جدول مسابقات سال ۲۰۲۱ داشته و همچنین تقویم مسابقات سنگنوردی معلولین زودتر از همیشه منتشر می‌شود. از تمام فدراسیون‌های ملی و برگزارکنندگان رویداد به خاطر اشتیاق و پذیرفتن این چالش برای برگزاری جام جهانی سنگنوردی معلولین تشکر می‌کنم.

Heiko Wilhelm، مدیر ورزشی سنگنوردی اتریش:

هنوز وقتی به مسابقات جهانی سنگنوردی معلولین سال ۲۰۱۸ فکر می‌کنیم متعجب هستیم. در ماه ژوئن ۲۰۲۱ موعد آن رقابت‌ها دوباره فرا می رسد. بعد از اینکه کووید-۱۹ ما را در این سال ناکام کرد، بسیار خوشحالیم که نخبگان ملی سنگنوردی معلولین به اتریش باز می‌گردند. در یک برنامه گسترده‌تر، ما میزبان جام جهانی بولدر، لید و رقابت‌های سنگنوردی معلولین خواهیم بود.

Pierre You، رئیس فدراسیون سنگنوردی فرانسه:

بسیار مفتخریم که میزبان جام جهانی سنگنوردی معلولین بار دیگر در خاک فرانسه هستیم. این امر در تمامی سطوح حائز اهمیت است به خصوص از لحاظ مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴  پاریس که امیدواریم سنگنوردی معلولین دیده شود.

Marc Norman، مدیر عامل سنگنوردی آمریکا:

ما مفتخریم که میزبان جام جهانی سنگنوردی معلولین هستیم و از IFSC برای انتخاب آمریکا تشکر می‌کنیم. میزبانی جام جهانی سنگنوردی معلولین نقش مهمی در خصوص بالابردن سطح آگاهی و مشارکت در سنگنوردی معلولین در آمریکا و سراسر جهان دارد. ما مشتاق همکاری با IFSC، کمیته سنگنوردی معلولین IFSC و کمیته پزشکی سنگنوردی آمریکا هستیم تا این ورزش را پیش ببریم و چشم انتظار مسابقات سنگنوردی معلولین در آینده هستیم.

ترجمه: نگین بنفشه

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=13499
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون کوهنوردی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.