• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
4
در بخش پسران و دختران؛

مسابقات سنگ‌نوردی سالنی انتخابی استان بوشهر برگزار شد

  • کد خبر : 735
  • 11 مهر 1399 - 13:13
مسابقات سنگ‌نوردی سالنی انتخابی استان بوشهر برگزار شد
بام نیوز: مسابقات سنگ‌نوردی سالنی در رشته سرطناب انتخابی استان در دو بخش پسران و دختران و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مناسبت هفته دولت در گناوه برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، در این مسابقات دربخش پسران و در رده سنی جوانان علی کمالی از دشتستان مقام اول، حسین گیوزاد از دشتستان مقام دوم و ابوالفضل صادقی از دیلم مقام سوم ودر رده سنی نوجوانان B، مصطفی اژدری از دشتستان مقام اول، متین محمدی از دشتستان مقام دوم و علی مظفری از بوشهر مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان c، نیما جمیری از دشتستان مقام اول، نصرالله شبانکاره از دشتستان مقام دوم و محمد طه زنگنه از بوشهر مقام سوم  و در رده سنی نونهالان کسری هدایت از دشتستان مقام اول، علیرضا جلالیان از دشتستان مقام دوم وفرزام قلایی زاده از دشتستان مقام سوم را بدست آوردند.

همچنین مسابقات سنگ‌نوردی سالنی رشته سرطناب بخش دختران نیز در رده های سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان انتخابی استان به مناسبت گرامی داشت هفته دولت در سالن شهید عباسی گناوه برگزار شد که در رده سنی نونهالان یسنا زنگنه از دشتستان اول، ستایش دارابی از گناوه دوم و ریحانه شهریارزاده از دشتستان مقام سوم را کسب کردند.

رده سنی نوجوانان c و d فرشته پاپری از دشتستان اول، ام البنین بهادر از بوشهر دوم و ریحانه بهروزی از گناوه مقام سوم و در رده سنی نوجوانان B  فاطمه قهرمانپور از دشتستان اول،  ملوک کوثری نژاد از دشتستان دوم و هدیه احمدی از بوشهر مقام سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان  نیز مریم آب بخش از دشتستان اول، ساجده قایدی از گناوه دوم و زینب علیپور از دشتستان مقام سوم را بدست آوردند.

رئیس هیئت کوهنوردی گناوه گفت: امیدواریم با همفکری، تعامل و حمایت های هیات استان شاهد رشد و شکوفایی رشته سنگ نوردی استان باشیم. 

راضیه موسایی اضافه کرد: مدال‌های این مسابقات توسط رحمان عمادی رییس اداره ورزش و جوانان، عباس حقیقی رییس فنی حرفه‌ای، حسین قرائتی معاون اداره ورزش و جوانان، موسوی رییس هیئت کوهنوردی استان، اقدسی، مرادی پور و ابراهیمی پیشکسوت کوهنوردی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.