• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1
ورزشی:

منصوریان: از روی سکوها به ما توهین می‌شد/ متاسفانه پروتکلها رعایت نمی‌شود

  • کد خبر : 7224
  • 30 آبان 1399 - 19:06
منصوریان: از روی سکوها به ما توهین می‌شد/ متاسفانه پروتکلها رعایت نمی‌شود
بام نیوز:سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اشتباه فردی باعث شد تا از حریف عقب بیفتیم.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز، علیرضا منصوریان بعد از تساوی مقابل نساجی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا به هر دو تیم تبریک می‌گویم. تیم ما خیلی زحمت کشید و در روند تاکتیکی خوب کار کرد. تنها راهی که باعث می‌شد گل بخوریم، اشتباه فردی بود. اشتباه فردی باعث شد یک بر صفر عقب بیفتیم و مجبور شدیم تمام تلاش خود را بگذاریم تا بازی مساوی شود.

وی افزود: اواخر بازی حتی می‌توانستیم ۲ بر یک ببریم. در خلق موقعیت فوق‌العاده کار کردیم. تاکتیک ما در ۲ نیمه غالب بود و حریف مانند بازی قبل مجبور بود رو به عقب کار کند. در تمام کردن موقعیت دچار مشکل شدیم.
سرمربی تراکتور گفت: باید در طول هفته کار کنیم چون مدعی لیگ هستیم و نباید موقعیت از دست بدهیم. از آسیب‌دیدگی خانزاده بسیار ناراحت هستم چون بازیکن خوب ما از زمین خارج شد و مجبور شدیم ۲ تعویض پی در پی داشته باشیم.
منصوریان با اشاره به تعداد نیروهای داخل زمین، خاطر نشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی ایجاب می‌کرد فقط ما و حریف در میدان باشیم. مجموعه ما با نیمکت باید نزدیک به ۵۰ نفر می‌شد. متاسفانه پروتکلی رعایت نشد و بعد از بازی ۲۰۰ نفر داخل زمین بودند. باید الگو باشیم چون بازی زنده پخش می‌شود. مثل کار اشتباه من که پررنگ شد.

وی ادامه داد: امروز ما نساجی را با تماشاگر داشتیم و از روی سکو به ما توهین می‌شد. اینها که نمی‌تواند خارج از استادیوم باشد. از بچه‌هایم بسیار راضی هستم و آنها فوق‌العاده خوب کار کردند اما در تمام کردن موقعیت دچار مشکل هستیم که باید رفع شود.

سرمربی تراکتور درباره اینکه هیات استان تلاش کرده پروتکل‌ها رعایت شود، تصریح کرد: عزیزان بودند و چطور می‌گویید ۴ تا عکاس بودند. بعد از بازی ۲۰۰ نفر خسته نباشید می‌گفتند. با احترام به هیات فوتبال که آنها را دوست دارم، باید بگویم شما مجبور نیستید این حرف را بزنید.

منصوریان درباره چمن ورزشگاه نساجی، خاطر نشان کرد: مدیریت باشگاه نساجی از دوستان خوب من است. کمترین حق فوتبال مازندران این است که تبدیل به چمن طبیعی شود. آخرین بار ۲۶ سال قبل اینجا آمدم. با اینکه می‌دانم بلندمدت برنامه‌ریزی شده، اما می‌توان چمن را برداشت و چمن زمستانی کاشت. دیدم که رختکن خوب شده و از موقعیت ایجاد شده تشکر می‌کنم.

وی درباره صحنه گل و داوری گفت: به کرمانشاهی و تیم او تبریک می‌گویم. آوانتاژ‌های او خوب بود. خوشحالم که کرمانشاهی برگشت. حتی اگر امروز می‌باختیم، او فوق‌العاده بود. در صحنه‌ای که می‌گویید، صحنه آهسته را دیدم. بازیکن نساجی کمی جلوتر بود. این چیزی بود که من دیدم. شاید اگر داور دیگری بود، مدیریت بازی را به سختی انجام می‌داد.

منصوریان ادامه داد: از فدراسیون خواهش می‌کنم، اعلام کنند اگر ۲۰ داور در لیگ داریم، با آنها قرارداد حرفه‌ای ببندند. می‌توانند قرارداد ۵۰۰ میلیونی ببندند و هر تیم وظیفه دارد حق داوری را بدهد. نمی‌شود مربی و بازیکن بیش از یک میلیارد بگیرند و داور برای یک بازی یک میلیون تومان بگیرد. نمی‌توان فقط خدمات را به بازیکن و مربی داد. اگر داوری ۵۰۰ میلیون بگیرد، می‌تواند حرفه‌ای زندگی کند و بعد هم حقوق بازنشستگی بگیرد.

وی یادآور شد: به حق داوران ظلم می‌شود. همین که درباره نحوه داوری کرمانشاهی صحبت کنیم، بی احترامی است. هفته قبل سیدعلی قضاوت کرد و ۲ امتیاز از دست دادیم اما چیزی از ارزش‌های سیدعلی کم نمی‌شود. از هیات رئیسه فدراسیون خواهش می‌کنم به داوران احترام بگذارند و قرارداد رسمی ببندند. از باشگاه‌ها هم می‌توانند حق داوری بگیرند. چه اشکالی دارد؟ ۱۶ تیم هستند و می‌توانند مبلغی را بدهند.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت محمد عباس‌زاده گفت: ما کاپیتان نساجی را جذب کردیم؛ بازیکنی با استانداردهای بالا که تجربه خوبی از پرسپولیس و لیگ برتر دارد. عباس‌زاده در طول فصل بیشتر از ۱۰ گل برای ما خواهد زد. بازیکنی که می‌گوید ۲۴ گل به خاطر هادی نوروزی می‌زند و این کار را می‌کند، اعتماد به نفس بالایی دارد. ما به بازیکنان بزرگ در داخل تیم نیاز داریم. ۲-۳ سالی او را امانت گرفتیم و پس می‌دهیم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه هر دو تیم تماشاگر دارند و کرونا باعث ضرر شده است، تصریح کرد: قبل از بازی فیلمی برای بچه‌ها پخش کردیم. حیف است با این کرونا استادیوم خالی شده است. ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر داریم که ۹۰ دقیقه ما را ایستاده تشویق می‌کنند. بازی‌های قبلی ورزشگاه وطنی را هم دیدم. پرشورهای شماره یک و دو، تبریز و مازندران هستند. وقتی استادیوم پر باشد، بازی جلوی این تیم‌ها سخت است. فوتبال در مازندران به ویژه قائمشهر، مثل تبریز زنده است. امیدوارم هر چه زودتر واکنس پیدا شود و هر روز خبری به خاطر از دست دادن عزیزان نشنویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=7224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.