• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

منصوریان: برخی تیم‌های ووشو به بازیکنان مازاد رضایت نامه نمی‌دهند

  • کد خبر : 20580
  • 05 بهمن 1399 - 22:21
منصوریان: برخی تیم‌های ووشو به بازیکنان مازاد رضایت نامه نمی‌دهند
بام نیوز: سرمربی تیم ووشو پاس ناجا گفت: در ورزش حرفه‌ای رسم شده که تیم‌ها نمی‌گذارند بازیکنان مازادشان به تیم‌های دیگر بروند.

حمیدرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز در خصوص برگزاری امسال لیگ ووشو، اظهار داشت: به طور حتم برگزاری مسابقات لیگ در هر رشته ورزشی به نفع آن رشته، پشتوانه سازی برای تیم ملی و ورزشکارانش خواهد بود. بعد از مدت‌ها که بازیکنان در رقابتی حضور نداشته‌اند، مسابقات لیگ برگزار می‌شود و آنها می‌توانند آمادگی خود را بسنجند. همچنین بازیکنان می‌توانند با قراردادهایی که با تیم‌های لیگی منعقد می‌کنند کمک هزینه‌ای برای ادامه فعالیت ورزشی ‌شان داشته باشند.

وی در مورد اردوهای آماده‌سازی تیم ووشو پاس هم گفت: بیشتر بازیکنان ما سرباز هستند و توانستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردوهای شبانه‌روزی خوبی را برای شرکت در لیگ امسال داشته باشیم.

منصوریان در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌اند یا خیر، تاکید کرد: برخی مشخص است که آزاد هستند ولی تیم‌هایشان رضایت نامه نمی‌دهد تا هر جا که تمایل دارند، بازی کنند. در ورزش حرفه‌ای رسم شده تیم‌ها نمی‌گذارند بازیکنان مازادشان به تیم‌های دیگر بروند. لیگ باید جایی باشد که آن رشته پویا و فعال تر شود و تیم قهرمان از قبل مشخص نباشد. تیم‌های که از شهرستان‌ها می‌آیند باید برای کسب مقام امید داشته باشند. امیدوارم صدیقی رئیس فدراسیون ووشو به این مسائل ورود پیدا کند تا هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

سرمربی تیم ووشوی پاس با اشاره به اینکه با این حال تیم کاملی برای لیگ ووشو بسته‌ است، عنوان کرد: شش تالو کار و ۱۴ ساندا کار می‌توانیم در ترکیب تیم‌مان داشته باشیم. به خاطر شرایط کرونایی و به جهت متمرکز برگزار شدن پیکارها، تعداد نفرات در هر تیم باید ۲۰ نفر باشد. قوانین این فصل لیگ برای تمام تیم‌ها شرایط یکسانی دارد.

وی افزود: هر تیم در یک روز (صبح و بعد از ظهر) دو بازی را در لیگ ووشو انجام می‌دهد. تیم ما هم بازی‌های سختی را مقابل مقاومت و پارس جنوبی در گروه یک خواهد داشت.

سرمربی تیم ووشوی پاس خاطر نشان کرد: تیم پاس سربازها را تعلیم می‌دهد و سعی می‌کنیم با آموزش ایده‌آل آنها بتوانند در آینده به تیم ملی خدمت کنند و پرچم کشورمان را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز دربیاورند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=20580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.