• امروز : دوشنبه, ۱۴ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
کل اخبار 24592
2

نامه کتبی باشگاه گل‌گهر برای بخشش منشا

  • کد خبر : 26979
  • 29 بهمن 1399 - 20:29
نامه کتبی باشگاه گل‌گهر برای بخشش منشا
بام نیوز: مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید دفاعیه‌ای کتبی در مورد حکم کمیته انضباطی برای منشا از سوی باشگاه گل گهر ارسال شده است.

به گزارش بام نیوز: مدیر رسانه ای تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید دفاعیه‌ای کتبی در مورد حکم کمیته انضباطی برای منشا از سوی باشگاه گل گهر ارسال شده است.

گل گهر باید در شرایطی در سیرجان به مصاف پرسپولیس برود که گادوین منشا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار ندارد. با این حال باشگاه گل گهر امیدوار است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نگاه مهربانانه ای به این موضوع داشته باشد و مهاجم نیجریه ای این تیم با پشت سر گذاشتن محرومیت در دسترس امیرقلعه نویی قرار بگیرد. در همین خصوص نامه ای کتبی از سوی گل گهری ها به فدراسیون ارسال شده است.

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر در این خصوص به خبرنگار “ورزش سه” گفت:« ما همواره تابع قوانین و تصمیمات ارکان قضایی فدراسیون بوده و هستیم. در خصوص بخشش منشا هیچ اقدام حضوری یا شفاهی صورت نگرفته و فقط نامه ای را به صورت کتبی به فدراسیون ارسال کرده ایم. امیدواریم تصمیم گیرندگان محترم فدراسیون نگاه مهربانانه‌تری به ما داشته باشند.»

مدیر رسانه ای تیم فوتبال گل گهر با اشاره به حواشی ای که پیرامون محرومیت منشا ایجاد شد، گفت: باشگاه گل‌گهر تنها یک بیانیه صادر کرد که به صورت رسمی از طریق رسانه‌های خودمان منتشر شد، هیچ بیانیه و صحبت تندی نداشتیم و ضمن محکوم کردن حرکت منشا و تنبیه مالی این بازیکن خواهان برخورد عادلانه و یکسان از طرف مراجع تصمیم گیرنده فدراسیون شدیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=26979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.