• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
4

نجات جان مرد ۴۴ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر توسط تیم های امدادونجات هلال احمر

  • کد خبر : 75810
  • 27 خرداد 1401 - 0:10
نجات جان مرد ۴۴ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر توسط تیم های امدادونجات هلال احمر
انجمن پزشکی کوهستان ایران: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کاشمر از نجات‌ جان شهروند کاشمری پس از ۳۵ ساعت عملیات جستجو و نجات در منطقه هفت شاخ کاشمر خبر داد.

پرئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کاشمر از نجات‌ جان شهروند کاشمری پس از ۳۵ ساعت عملیات جستجو و نجات در منطقه هفت شاخ کاشمر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر کاشمر؛ احمد رضاپور گفت: ظهر روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه گزارش مصدوم شدن یک نفر در ارتفاعات شمالی کاشمر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گزارش شد و با توجه به مشخص نبودن مکان دقیق مصدوم بلافاصله عملیات جستجو توسط تیم های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر کاشمر آغاز شد ولی تا پاسی از شب، عملیات جست و جو نتیجه‌ای نداشت.
وی افزود : با طلوع آفتاب روز دوشنبه ، عملیات جستجو به صورت گسترده تر و در مسیرهای متعدد از سر گرفته شد و نجاتگران در ظهر روز دوشنبه پس از چندین ساعت جستجو به مصدوم دسترسی و نسبت به انجام عملیات نجات فنی با ایجاد کارگاه متعدد نجات در کوهستان اقدام کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر ادامه داد : در نهایت پس از ۳۵ ساعت عملیات در ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه‌ ، تیم های امداد ونجات هلال احمر مصدوم را که دچار آسیب در ناحیه پا شده بود با انتقال به نقطه امن تحویل عوامل اورژانس دادند.
احمد رضاپور در پایان افزود: همشهریان به هیچ وجه به صورت انفرادی اقدام به کوهپیمایی و کوهنوردی ننموده و اقدامات ایمنی کوهستان را رعايت کنند.
رسانه خبری جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.