• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
3

نخستین دیواره سنگ‌نوردی در شهرضا به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 76595
  • 17 تیر 1401 - 15:58
نخستین دیواره سنگ‌نوردی در شهرضا به بهره‌برداری رسید
بام: رئیس هیأت کوهنوردی شهرضا گفت: عملیات تکمیل دیواره سنگ‌نوردی شهرضا که از چندی پیش به همت هیأت کوهنوردی شهرضا پس از تائیدیه هیأت کوهنوردی اصفهان و کمک خیران شروع شده بود به اتمام رسید.

حیدرعلی عسگری رئیس هیأت کوهنوردی شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار بام با اشاره به بهره‌برداری رسیدن نخستین دیواره مصنوعی سنگنوردی در شهرضا اظهار داشت: عملیات تکمیل دیواره سنگنوردی شهرضا که از چندی پیش به همت هیأت کوهنوردی شهرضا پس از تائیدیه هیأت کوهنوردی اصفهان و کمک خیران شروع شده بود به اتمام رسید.
وی افزود: این دیواره در سال ۱۳۹۶ با همکاری هیأت وقت در سالن ورزشی عفاف شهرضا در ابعاد ۴.۵ در ۶ متر شروع شده و بعد از کناره‌گیری رئیس هیأت، پروژه متوقف شد که از ابتدای امسال عملیات تکمیل و ادامه دیواره انجام و به کمک ورزش دوستان خیر به سرانجام رسید و دیواره تکمیل شد.
عسگری با بیان اینکه این دیواره ۴.۵ متر پهنا و ۹ متر ارتفاع دارد و امیدواریم مکانی امن برای تمرین ورزشکاران این رشته مفرح پر از چالش باشد، گفت: تمام هزینه‌های این دیواره از محل کمک‌های مردمی پرداخت شده است.
رئیس هیأت کوهنوردی شهرضا بیان کرد: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرضا با هدف تسهیل و علمی انجام شدن این ورزش در سطح جامعه متشکل از هیأت مدیره فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر در سطح شهرستان کوهنوردی و کوهپیمایی در سه باشگاه رسمی فعال افراز، رادمان پلاست و دامون و گروه‌های مختلف که هنوز موفق به ثبت نشده‌اند در حال فعالیت است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.