• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

وزارت نفت هزینه ساخت مجموعه بین المللی ورزش‌‎های ساحلی در جزیره خارگ را تامین کرد

  • کد خبر : 81631
  • 12 دی 1401 - 0:34
وزارت نفت هزینه ساخت مجموعه بین المللی ورزش‌‎های ساحلی در جزیره خارگ را تامین کرد
بام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با تامین ۶۶ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت نفت مجموعه بین المللی ورزش‌‎های ساحلی در جزیره خارگ احداث می‎‌شود.

کمال صالح احمدی در گفتگو با خبرنگار بام اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث این مجموعه در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود که این مهم بدون تردید رونقی برای ورزش در جزیره خارگ خواهد بود.

وی بیان کرد: مجموعه استان بوشهر نگاه خیلی خوبی به ورزش‌های ساحلی و توسعه زیرساخت‌های آن دارند که این نگاه زمینه توسعه ورزش ساحلی در استان بوشهر را فراهم آورده است.

صالح احمدی ادامه داد: استان بوشهر نه تنها در رشته فوتبال بلکه در رشته‌‎های هندبال و والیبال ساحلی نیز جایگاه بسیار خوبی در هر دو بخش آقایان و بانوان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: در راستای توسعه زیرساخت‌‎‌ها برای شهرهای ساحلی استان بوشهر نیز هماهنگی شده تا تمهیدات لازم با هدف نقش آفرینی بیشتر ورزشکاران آنها در عرصه‌های ملی و بین المللی فراهم شود.

صالح احمدی ادامه داد: اکنون رشته‎‌های مختلفی مانند تکواندو، کشتی و تنیس ساحلی در مسیر توسعه هستند که به فراخور این توسعه باید زیرساخت‎‌های موردنیاز آن در استان بوشهر احداث شود.

وی افزود: در استان بوشهر باید با الگوگیری از رشته فوتبال ساحلی سایر رشته های ساحلی نیز بتوانند موفقیت های این رشته را تکرار کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.