• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

پرتغالی‌ها و رد ادعای بزرگ؛ طلب طارمی پرداخت‌ شده!

  • کد خبر : 77693
  • 07 مرداد 1401 - 15:10
پرتغالی‌ها و رد ادعای بزرگ؛ طلب طارمی پرداخت‌ شده!
بام: با وجود ادعای مدیران باشگاه ایرانجوان بوشهر، اما رسانه‌های پرتغالی از پرداخت مبلغ مکانیزم مشارکت مهدی طارمی خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بام، عصر پنج‌شنبه خبری در رسانه‌های داخلی منتشر شد مبنی بر اینکه به دلیل شکایت باشگاه ایرانجوان بوشهر از تیم فوتبال پورتو، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شده است. بوشهری‌ها مدعی بودند که بابت مکانیزم مشارکت مهدی طارمی، توانسته‌اند تیم پرتغالی را در دادگاه شکست دهند.

عطا وزیری، سرپرست این تیم بوشهری مدعی شد حکم شکایت باشگاه ایرانجوان از پورتو بابت مکانیزم مشارکت (حق رشد ۱۰۰ هزار یورویی طارمی) پس از سه سال صادر شد و پورتو در این پرونده شکست خورد و پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این باشگاه بابت عدم پرداخت به ایرانجوان، توسط فیفا بسته شده است.

این خبر به سرعت در رسانه‌های پرتغالی بازتاب داشت و هواداران پورتو بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نگران شدند. با این حال، دو روزنامه معتبر پرتغالی با استعلام از مدیران پورتو، مدعی هستند این مبلغ پرداخت شده است.

روزنامه آبولا با تیتر “اژدها قبلاً بدهی طارمی را تسویه کرده و مانع موجود رفع خواهد شد” نوشت: یک منبع در تیم پورتو تأیید کرد که این باشگاه آنچه از بدهی ۱۰۰ هزار یورویی مربوط به مکانیزم مشارکت به تیم ایرانی ایرانجوان باقی مانده بود؛ تسویه کرده است. تیمی که اولین باشگاه حرفه‌ای مهدی طارمی است.

آبولا در ادامه نوشته است: پول مربوط به مکانیزم مشارکت باعث شد تا اژدها نتوانند برای مدت کوتاهی قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند، اما این موضوع بدون تاخیر چندانی حل شد.

این روزنامه با رجوع به انتشار خبر اولیه درخصوص بسته شدن پنجره پورتو نوشته است: خود باشگاه ایرانجوان بود که اعلام کرد در دادگاه فیفا مقابل پورتو پیروز شده است و در نتیجه، اژدها به‌طور موقت از ثبت نام بازیکنان منع می‌شود. بخش کوچکی از بدهی ۱۰۰ هزار یورویی مربوط به پرداخت مکانیزم مشارکت در خطر بود.

روزنامه رکورد نیز این موضوع را منتشر کرد و با تیتر “باشگاه پورتو مکانیزم مشارکت مهدی طارمی را پرداخت کرد” نوشت: یک خبرگزاری ایرانی پنج‌شنبه هفته جاری اعلام کرد که پورتو به‌دلیل بدهی ۱۰۰ هزار یورویی به ایرانجوان، باشگاهی که مهدی طارمی فوتبال حرفه‌ای خود را در آن آغاز کرده، از ثبت نام بازیکن منع شده است. این در حالی است که به گفته چندین منبع آگاه، این مبلغ قبلا توسط پورتو پرداخت شده و حتی کمتر از آن چیزی بوده که در ایران گزارش شده است. باشگاه پورتو فقط یک روز از ثبت نام بازیکنان محروم شد و امروز، بدهی طارمی پرداخت شده است.

رکورد در پایان نوشته است: همین منبع ایرانی افزود که این مبلغ دقیقاً مربوط به سازوکار مشارکت بوده و باشگاه ایرانجوان «سه سال پیش» علیه اژدها شکایت کرده، این در حالی است که طارمی تنها دو سال پیش به پورتو منتقل شده است. فیفا حالا رأی را به سود باشگاه ایرانی داده و برای اینکه پورتو بتواند دوباره قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند، باید بدهی خود را بپردازد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77693
  • ارسال توسط :
  • منبع : ورزش سه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.