به گزارش بام و به نقل از ورزش سه
حسین پورامینی هافبک تیم پیکان پس از حرکت جوانمردانه ای که در بازی با ذوب آهن انجام داد گفت که خدا را شکر می کند که داور علیه ذوبی ها پنالتی نگرفت.
حسین پورامینی هافبک تیم پیکان پس از حرکت جوانمردانه ای که در بازی با ذوب آهن انجام داد گفت که خدا را شکر می کند که داور علیه ذوبی ها پنالتی نگرفت.
{fullcontent}















