• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

پیش بینی خیزش گرد و خاک در اصفهان

  • کد خبر : 74492
  • 23 اردیبهشت 1401 - 14:46
پیش بینی خیزش گرد و خاک در اصفهان
بام نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خیزش گرد و خاک با توجه به وزش تندبادهای شدید در استان اصفهان و به ویژه نیمه شرقی استان پیش بینی شده است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز با اشاره به پیش بینی هواشناسی استان اصفهان مبنی بر وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی در استان اصفهان از امروز بعدازظهر تا اواخر روز شنبه اظهار داشت: این پدیده‌ها را بیشتر در نیمه شرقی، مناطق مرکزی و جنوبی استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و اختلال در تردد خودرویی در نیمه شرقی استان را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه افزایش شاخص آلودگی هوا برای اصفهان و مناطق صنعتی استان برای امروز و فردا پیش بینی شده است، ابراز داشت: از این رو توصیه می‌شود گروه‌های حساس از تردد غیر ضرور در شهر خودداری کنند.

وی گفت: همچنین توصیه می‌شود شهروندان نسبت به رعایت اصول ایمنی در ترددهای جاده‌ای، اجتناب از فعالیت کوهنوردی و چرای دام در مناطق مرتفع توسط دامداران و عشایر، استحکام بخشی به سازه‌های موقت و ناپایدار المان‌های شهری و جاده‌ای و تأسیسات کشاورزی در برابر تندباد مورد توجه باشد.

شیشه فروش تصریح کرد: عوامل امدادی در استان اصفهان در حالت آماده باش برای خدمت به افراد آسیب دیده احتمالی و هر گونه حادثه دیگری هستند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=74492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.