• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24573
3

پیش بینی کولاک متناوب، ریزش سنگ و بهمن در ارتفاعات البرز

  • کد خبر : 27096
  • 29 بهمن 1399 - 22:00
پیش بینی کولاک متناوب، ریزش سنگ و بهمن در ارتفاعات البرز
بام نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نسبت به تردد در جاده‌های کوهستانی هشدار داد و گفت: کولاک و برف متناوب در ارتفاعات البرز پیش بینی شده است و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به حالت آماده باش در آمده اند.

محمد رضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و برودت هوا شاهد سامانه قوی سردبارسی در منطقه البرزی خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه عصر جمعه با بارش برف و کولاک مواجه می‌شویم، اظهار کرد: کولاک متناوب و وزش باد در ارتفاعات البرز از جمله آسارا، طالقان و دیزین انتظار می‌رود.

این مقام مسؤول ضمن هشدار نسبت به تردد در ارتفاعات البرز، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان به حالت آماده باش هستند و برای مواجه با حوادث احتمالی آمادگی کافی را دارند.

فلاح نژاد بیان کرد: کاهش محسوس دما بین هفت تا ۱۲ درجه سانتیگراد نسبت به روزهای قبل پیش بینی شده است و مخاطرات  احتمالی مانند کاهش میدان دید، رخداد پی درپی سقوط بهمن، ریزش سنگ، یخبندان و لغزندگی سطح جاده دور از انتظار نیست.

وی در پایان ضمن تأکید بر اینکه شهروندان از مسافرت غیرضروری بپرهیزند، اضافه کرد: کوهنوردان از صعود به قله کوه در این ایام بپرهیزند، همچنین مسافران در صورت ضرورت از تجهیزات کافی برخوردار باشند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.