• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

پیک دوستی جامعه پزشکی و پرستاری با دوچرخه به بوشهر رسید

  • کد خبر : 81171
  • 27 آذر 1401 - 20:38
پیک دوستی جامعه پزشکی و پرستاری با دوچرخه به بوشهر رسید
بام: رحمت‌الله آزاد، دوچرخه‌سوار مازندرانی در ادامه مسیر رکاب زنی خود به مناسبت روز جهانی پرستار و قدردانی از زحمات جامعه پزشکی و پرستاری به بوشهر رسید.

به گزارش پایگاه خبری بام، این ورزشکار که از مسیر استان‌های تهران، قم، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و خوزستان با دوچرخه عبور کرده است به مرکز استان بوشهر رسید مورد استقبال و تقدیر رئیس حوزه ریاست، مدیر دفتر پرستاری و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفت.
رحمت‌الله آزاد درباره این اقدام خود به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: به دلیل مسئولیتی که در مقابل جامعه و مردم ‌دارم، تصمیم گرفتم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پرستار تعدادی از استان‌های کشور را باد چرخه رکاب بزنم و شهر به شهر حامل پیام از طرف جامعه پزشکان و پرستاران استان مازندران به دیگر استان‌های کشور باشم.
وی ادامه داد: همه سختی راه را تحمل می‌کنم تا به مردم عزیز کشورم بگویم که همه ما بخصوص جامعه پزشکی و پرستاران که شبانه‌روزی جهت کاستن دردها و آلام همنوعان خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند، در مقابل یکدیگر مسئولیم.
این دوچرخه‌سوار اهل مازندران خاطرنشان کرد: همه مردم هنگام بیماری و مشکلات انتظارشان از جامعه پزشکی بخصوص پرستاران عزیز این است که جهت کاستن از رنج‌ها در کنارشان باشند بدون اینکه ذره‌ای از خستگی و مشکلات این عزیزان را ببینند.
گفتنی است مسیر بعدی پیک دوستی جامعه پزشکی و پرستاری استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان است

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=81171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.