• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
3

کوهنورد ایلامی بام استان های ایران را فتح نمود

  • کد خبر : 4389
  • 13 آبان 1399 - 10:32
کوهنورد ایلامی بام استان های ایران را فتح نمود
بام نیوز: روابط عمومی هیات کوه نوردی و صعود های ورزشی شهرستان ایلام اظهار داشت. فردین نيکروش مسئول کمیته دره نوردی هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان ایلام در مورخ 12 آبان ماه 99 پروژه سیمرغ قله های ایران صعود به  سی و یک قله بلند 31 استان کشور  را به موفقیت به پایان رساندند. وی گفت پروژه سیمرغ یکی از طرح های ثبت شده ملی فدراسیون کوهنوردی می باشد که چند سالیست در بین کوه نوردان رو

در گفتگو با خبرنگار بام نیوز،طیبه شیخ مرادی روابط عمومی هیات کوه نوردی و صعود های ورزشی شهرستان ایلام اظهار داشت. فردین نيکروش مسئول کمیته دره نوردی هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان ایلام در مورخ ۱۲ آبان ماه ۹۹ پروژه سیمرغ قله های ایران صعود به  سی و یک قله بلند ۳۱ استان کشور  را به موفقیت به پایان رساندند.

وی گفت پروژه سیمرغ یکی از طرح های ثبت شده ملی فدراسیون کوهنوردی می باشد که چند سالیست در بین کوه نوردان رواج یافته است .در این طرح کوهنوردان می بایست بم تمام استان های کشور را صعود کرده و گزارش کاملی جهت تصویب در فدراسیون به کمیته این طرح ارسال نمایند.

ایشان افزود: یکی از اهداف دیگر این طرح توسعه فرهنگ کوهنوردی در سراسر کشود بوده که به خوبی توانسته این مهم را عملیاتی نماید

در پایان خاطر نشان ساختند: این موفقیت را به جامعه کوهنوردی ایلام همچنین فردین نیکروش تبریک گفته و موفقیت های روز افزون را برایشان مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.