• امروز : یکشنبه, ۲۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
کل اخبار 24610
1

کوهنورد ملایری بر بلندای قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه ایستاد

  • کد خبر : 75654
  • 22 خرداد 1401 - 0:08
کوهنورد ملایری بر بلندای قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه ایستاد
بام نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: "رضا رهام"، کوهنورد ملایری با اقتدار بر بلندای قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه ایستاد و افتخاری دیگر آفرید.

به گزارش بام نیوز، حمیدرضا سپهری نیا افزود: در راستای محک زدن توانایی و استقامت در صعود به قلل مرتفع جهان و فراگیری آموزش ها و کسب تجربه های مفید و ارزنده در نحوه صعود به قلل مذکور و پرآوازه کردن نام مهد نام‌آوارن و قهرمانان در فراسوی مرزها باعث شد تا کوهنورد ملایری ” رضا رهام” موفق به فتح قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه شود.
وی اظهارکرد: ” رهام” با هماهنگی های انجام شده از سوی هیات کوهنوردی با تیم کوهنوردی کشور ایران عازم ترکیه شد و همراه این تیم به مدت سه روز با موفقیت بر بلندای قله ۵۱۳۷ متری آرارات ترکیه ایستاد.
این مقام مسئول در ادامه به صعود کوهنوردان ملایری به قله “یال کبود نهاوند” به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت اشاره و اظهارکرد: در برنامه ای از پیش تعیین شده در راستای بالابردن سطح فنی کوهنوردان در صعود به قلل به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، کوهنوردان ملایری با همکاری و هماهنگی هیات کوهنوردی این شهرستان موفق شدند به قله یال کبود در شهرستان نهاوند صعود کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بیش از ۲۰ نفر از کوهنوردان این شهرستان در این صعود شرکت کردند و بافراگیری آموزش های لازم موفق شدند بر بلندای قله یال کبود بایستند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.