• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

۲۰ میلیارد ریال به شاهین شهرداری بوشهر اختصاص یافت

  • کد خبر : 65676
  • 26 آذر 1400 - 1:32
۲۰ میلیارد ریال به شاهین شهرداری بوشهر اختصاص یافت
بام نیوز: سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: اعضای شورا با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای کمک به تیم شاهین شهرداری بوشهر موافقت کردند.
به گزارش بام نیوز، در حالی که تیم شاهین شهرداری بوشهر امروز برای دیدار با مس کرمان به این شهر نرفت، ایمان زندی نیا سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام کرده است: با توجه به شرایط تیم شاهین شهرداری و به منظور حفظ سرمایه شهرداری و امتیاز این تیم، اعضای شورا با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به تیم موافقت کردند و مقرر شد این مبلغ در متمم بودجه لحاظ شود.

او افزود: همچنین مقرر شد شهرداری فرآیند واگذاری امتیاز تیم را بر اساس روال قانونی انجام دهد.

بعدازظهر امروز نیز رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفته بود، برای حمایت از تیم فوتبال شاهین شهرداری و جذب حامی، امتیاز این تیم برای سومین بار به مزایده گذاشته می‎‌شود و در صورت فروش نرفتن امتیاز تیم در مزایده، تیم با قیمتی نازل‌تر‎ به مالکان اصلی شاهین واگذار خواهد شد.

جعفرپورکبگانی افزود: شورا و شهرداری از همان ابتدا اعلام کرده بودند با توجه به کمبود اعتبار قادر به تیم‌داری نیستند.

او ادامه داد: شورای شهر بوشهر تاکنون ۵۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر کمک کرده است و با ورود لایحه جدید شهرداری به شورا نیز ۲۰ میلیارد اعتبار جدید به تیم تزریق می‏‎‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر معتقد است با این رویه تیم شاهین راه به جایی نمی‏‌برد و باید مسئولان ارشد استان برای حمایت از شاهین بوشهر پای کار بیایند تا از ظرفیت صنایع پردرآمد استان سهمی برای حمایت از تیم پرطرفدار شاهین مشخص شود.

پورکبگانی عنوان کرد: شاهین شهرداری بوشهر در حالی به شرایط امروزی رسیده که در اوج کم اعتباری ۱۸ بازیکن غیربومی به خدمت گرفته است و حتی برای دیدار با سایپا در هتلی چهار ستاره اردو زد.

او گفت: درباره انتخاب اعضای هیات مدیره شاهین بوشهر نیز در هر دو حالت، انتخاب افراد از داخل و بیرون از مجموعه شهرداری مشکلاتی برای شاهین شهرداری بوشهر ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: برنامه شورا حمایت از تمام رشته‌‎ها و ایجاد برخی ساختار‌های ورزشی به‌ویژه ترویج ورزش همگانی است

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.