• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

آرمات: پیروزی مقابل چک را فراموش می کنیم/ با گذشت زمان بهتر خواهیم شد

  • کد خبر : 51615
  • 09 شهریور 1400 - 6:03
آرمات: پیروزی مقابل چک را فراموش می کنیم/ با گذشت زمان بهتر خواهیم شد
بام نیوز: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می گوید که برنامه ریزی و آنالیز خود را برحسب تیم والیبال آرژانتین جلو خواهد برد.

به گزارش بام نیوز، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل چک گفت: چک نایب قهرمان اروپا بود و اگر به این تیم فرصت می دادیم قطعا اذیت می شدیم. در فاصله ی بین بازی نیجریه و چک، تمرینات را روی نقاط ضعف و قوت حریفمان برنامه ریزی کرده بودیم. باید بگویم که چک را کاملا آنالیز کرده و بازیکنانمان حرف های ما را در زمین اجرا کردند.

او ادامه داد: اگر در ست اول شکست می خوریم، رقابت مانند بازی با لهستان می شد و ممکن بود بازی را از دست بدهیم اما موفق شدیم این ست را به نام خود کنیم. به بازیکنانم گفتم که شروع بازی خیلی برای ما مهم است. اگر در رده نوجوانان اختلاف زیاد باشد بازهم نمی توان گفت که بازی تمام شده است چرا که در بازی نوجوانان خطاهای زیادی وجود دارد. اگر در ست های دوم و سوم از ذخیره ها استفاده می کردم و بازی را از دست می دادم از من ایراد گرفته می شد. باید بگویم که نظر همه محترم بوده و تیم برای ما اولویت دارد.

آرمات در مورد برنامه های خود در بازی با چک گفت: قرار بود در این مسابقه سرویس های کنترلی بزنیم و با دفاع خود، حمله تیم مقابل را دچار مشکل کنیم. ملی پوشان در این بازی به سرمربی اعتماد کرده و صحبت های ما را در زمین بازی اجرا کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در باره بازی بعدی خود مقابل آرژانتین گفت: برد مقابل چک را فراموش می کنیم. برنامه ریزی و آنالیز خود را برحسب تیم والیبال آرژانتین جلو می بریم و خدا را شکر آنالیز های این تیم را هم داریم.

او در پایان گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان از گذشته هماهنگی داشته است. با گذشت زمان روز به روز بهتر خواهیم شد و اگر مسابقات یک ماه طول بکشد به شما قول می دهم که همه کارشناسان بازیکنانم را تحسین کنند. چک و لهستان در مسابقات مختلفی شرکت کرده و اعضاهای این تیم ها با هم کار کرده اند. باید بگویم که ترکیب اصلی ما یک ماه است با هم کار می کند و اگر همین طور جلو برویم قطعا روز به روز بهتر می شویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.