• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

آسمان بوشهر بارانی می‌شود

  • کد خبر : 73621
  • 02 اردیبهشت 1401 - 21:26
آسمان بوشهر بارانی می‌شود
بام نیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از بعدازظهر فردا وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت بارش خفیف و پراکنده باران در نقاط مختلف استان با تمرکز بر ارتفاعات شمال و شرق دور از انتظار نیست.

به گزارش بام نیوز، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ۲۴ ساعات آینده در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از بعدازظهر فردا و تداوم آن طی هفته آینده، به تناوب با عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت بارش خفیف و پراکنده باران و در برخی از نقاط گاهی رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر نسبت به حفاظت از سازه های موقت، مراقبت از محصولات کشاورزی، توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها و احتیاط در عبور از کنار مسیل‌ها، احتیاط و محدودیت در فعالیت‌های کوهنوردی تاکید کرد.

انصاری همچنین نسبت به احتمال شکستن درختان فرسوده، احتمال آسیب به سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال برخورد صاعقه در ارتفاعات هشدار داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان استان را کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و فردا در برخی از نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

انصاری جهت وزش باد را متغیر، بیشترجنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

وی گفت: ارتفاع موج دریا  ۳۰ تا ۹۰ و از امشب گاهی ۱۲۰ سانتیمتر.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=73621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.