• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24581
0

آغاز اردوی تیم‌های رزمی از آذرماه/۱۵۰ روز اردو برای حضور در بازی‌های آسیایی داخل سالن

  • کد خبر : 3786
  • 07 آبان 1399 - 21:29
آغاز اردوی تیم‌های رزمی از آذرماه/۱۵۰ روز اردو برای حضور در بازی‌های آسیایی داخل سالن
بام نیوز : مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: برای آماده‌سازی تیم‌های رزمی برای حضور در بازی‌های آسیایی داخل سالن۱۵۰ روز اردو از آذر تا اردیبهشت سال آینده پیش‌بینی شده تا بهترین نتیجه را در تایلند کسب کنیم‌.

سید یاشار میردامادی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بام، اظهار کرد: برای آماده سازی تیم های سامبو و پنجاک سیلات برای حضور در بازی‌های آسیایی داخل سالن (ایندورگیمز) ۱۵۰ روز اردو پیش‌بینی شده است کهبامجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان، اولین اردو از ۱۹ آذر آغاز خواهد شد.

او گفت: بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی از ۴ تا ۱۲ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود که ما تنها در دو رشته سامبو و پنحاک سیلات در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. البته چون هنوز کمیته برگزاری مسابقات درباره لغو یا برگزاری این مسابقات در سال ۲۰۲۱ چیزی به کمیته ملی المپیک اعلام نکرده است، ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم این اعزام صد درصد انجام می‌شود یا خیر؟

میردامادی اضافه کرد: برای حضور موفق در این بازی‌ها برنامه اردوها را به انجمن‌های سامبو و پنجاک سیلات اعلام کردیم و ۱۵۰ روز اردو تا زمان برگزاری مسابقات پیش‌بینی کردیم تا ببینیم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درباره این اعزام چه تصمیمی خواهند گرفت.

مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در پاسخ به این پرسش که در صورت اعزام در چند وزن و با چه تعداد نفرات در این بازی‌ها شرکت خواهید کرد؟ افزود: چون هنوز مشخص نیست در چه وزن‌هایی می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم با تمام وزن‌ها در اردوی آمادگی حضور پیدا خواهیم کرد تا پس از مشخص شدن وزن‌ها، بهترین‌ها را برای بازی‌های آسیایی گزینش کنیم.

وی در پایان گفت: آخرین اعزام این دو تیم به تورنمنت‌های برون مرزی، بازی‌های آسیایی جاکارتا بود که به مدال برنز دست پیدا کردیم، این بار با تجربه‌ای که از جاکارتا کسب کردیم تلاش خواهیم کرد موفق‌تر از جاکارتا عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.