• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
2

آقاکوچکی: جام دو حذفی بسکتبال با ویلچر را برگزار خواهیم کرد

  • کد خبر : 19994
  • 02 بهمن 1399 - 21:30
آقاکوچکی: جام دو حذفی بسکتبال با ویلچر را برگزار خواهیم کرد
بام نیوز: سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: به شرطی که مسابقات تدارکاتی در برنامه‌ آماده‌سازی گنجانده شود، قطعا برای حضور خوب در پارالمپیک مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش بام نیوز: عباس آقا‌کوچکی  با اشاره به اینکه اولین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به پایان رسید، اظهار داشت: امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه، اردوی ۱۰ روزه ۲۱ بسکتبالیست به پایان رسید. سه ملی‌پوش هم به دلیل اعزام به خارج از کشور و مصدومیت در این اردو حاضر نبودند. هدف اصلی این اردو شناسایی بازیکنانی بود که در داخل کشور بازی می‌کنند. همان‌طور که پیش‌بینی کرده بودیم با توجه به اینکه نفرات مدت زیادی از تمرین اردویی دور بودند، این تمرینات را به گونه‌ای برای آنها طراحی کردیم که به آمادگی نسبی برسند. سعی داریم شناخت دقیقی از پتانسیل‌های بازیکنان داخلی پیدا کنیم.

وی افزود: هنوز بازیکنان به شرایط ایده‌آل و آمادگی نرسیده‌اند. به کسانی که در مرحله اول انتخاب می‌شوند برنامه تمرینی بین اردویی به آنها خواهم داد و عملکردشان را دقیق کنترل می‌کنم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در خصوص اینکه سه ماه قبل از بازی‌های پارالمپیک تمرینات را با لژیونر‌ها آغاز خواهیم کرد، عنوان کرد: لژیونرهای بسکتبال با ویلچر کشورمان به خاطر حضور در لیگ‌های اروپایی تمرین خوبی در تیم های خود دارند و در کوران مسابقات قرار می‌گیرند. این نفرات هم اوایل خرداد سال ۱۴۰۰ مسابقات‌شان تمام می‌شود و به ایران بازمی‌گردند. برای آماده سازی تیم اصلی‌مان جهت حضور در بازی‌های پارالمپیک سه ماه کامل وقت داریم که این ۱۲ هفته بسیار زمان خوبی برای آمادگی است.

آقاکوچکی درباره اینکه بازی تدارکاتی برای هماهنگی تیمی خیلی مهم و ضروری است، تاکید کرد: البته به شرطی که در این سه ماه مسابقات تدارکاتی در برنامه‌ آماده‌سازی گنجانده شود، قطعا برای حضور خوب در پارالمپیک مشکلی نخواهیم داشت. هم اکنون به منظور برگزاری بازی‌های تدارکاتی با کشورهای ترکیه، انگلیس و آلمان مذاکره کرده‌ام تا با انجام این بازی‌ها، ملی‌پوشان هماهنگی و تاکتیکی تیمی را به دست بیاورند. چون از نظر فنی، در مسابقات تدارکاتی نقاط ضعف و قوت تیم‌ مشخص می‌شود.

سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات دو حذفی را هم برنامه‌ریزی‌ کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: جام دو حذفی را برگزار خواهیم کرد. چون اگر بسکتبالیست خوبی در این جام پیدا شد، به اردوی تیم ملی معرفی شود. به جهت برگزاری جام دو حذفی از تیم‌ها ورودیه دریافت نمی‌کنیم و رقابتها به صورت متمرکز در چند روز انجام می‌شود. با مسئولان هشت تیم برتر لیگ بسکتبال با ویلچر صحبت کردم و آنها  گله داشتند که انجمن گذشته بسکتبال با ویلچر فعالیت آنچنان خوبی نداشته است. به خاطر همین تیم‌ها تمایلی به شرکت در مسابقات لیگ نداشتند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=19994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.