• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

آقایی: وجودش را نداری فحش نده!

  • کد خبر : 16256
  • 12 دی 1399 - 19:06
آقایی: وجودش را نداری فحش نده!
بام نیوز: مدافع پرسپولیس که در لحظات پایانی دیدار مقابل ذوب آهن اخراج شد، به اتفاقات این بازی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: سعید آقایی، مدافع چپ پرسپولیس که در لحظات پایانی بازی برابر ذوب آهن با حسینی مشاجره شدیدی داشت که منجر به اخراجش شد، بعد از صحبت‌های بازیکن ذوب آهن در میکسدزون بار دیگر نسبت به ادعای او واکنش نشان داد.

 

 

آقایی در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی با ذوب آهن گفت: ما عملکرد خوبی خصوصا در نیمه اول داشتیم و می‌توانستیم به برتری پرگل هم برسیم که در نهایت این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و در نهایت شرمنده هواداران شدیم. دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم که قول می‌دهیم خیلی زود آن را جبران کنیم.

 

 

وی در ادامه درباره درگیری و اخراجش در لحظات پایانی بازی اینطور توضیح داد: من قبل از این هم توضیح دادم. بی‌خود که نمی‌شود به کسی حرف زد. بازیکن آنها بعد از اینکه حامد توپ را گرفت به او ضربه زد و بعد از آن هم فحش داد! در آن لحظه باید چه می‌کردم؟ نگاه می‌کردم تا هم‌تیمی‌ام هم ضربه بخورد و هم فحش؟ حالا ضربه می‌گوییم فوتبالی است و اتفاق افتاده اما برای چه باید فحش بدهد؟

 

وی با اشاره به اینکه عبدالله حسینی به اعضای تیمش فحش داده، ادامه داد: این آقا می‌گوید فحش ندادم و دروغ می‌گویند. از او می‌خواهم اینقدر وجودش را داشته باشد که او راست بگوید که چه گفته و چرا با او بحث کردم. من اینقدر جراتش را دارم که بگویم بله جواب فحش او را دادم ولی او هم اگر وجودش را دارد دروغ نگوید. این فوتبال تمام می‌شود و برد و باخت همیشه هست اما چرا به خودش اجازه می‌دهد بی دلیل به بازیکن پرسپولیس فحش بدهد؟

 

 

آقایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عذرخواهی جالبی از هم‌تیمی‌ها و هواداران تیمش می‌کند: من بازیکن بی غیرتی نیستم که یک نفر به هم‌تیمی‌هایم که مثل برادرانم هستند و پیراهن این تیم که امانت هواداران به ماست فحش بدهد، چیزی نگویم و نگاه کنم. از هواداران و خصوصا هم‌تیمی‌هایم عذر می‌خواهم که آنطور که باید نتوانستم جواب او را بدهم و چیزی که لایق خودش بود را نشان دهم!

 

مدافع پرسپولیس در واکنش به محرومیت از بازی هفته آینده تیمش مقابل سپاهان گفت: از کادرفنی و خصوصا آقای گل‌محمدی عذر می‌خواهم و واقعا در آن لحظه که یک نفر به هم تیمی‌ام بی جهت فحش بدهد نمی‌دانستم چه باید بکنم. مطمئن هستم که با انگیزه و توان بیشتر برابر سپاهان قرار خواهند گرفت و به نتیجه خوبی می‌رسیم. امیدوارم بازیکن آنها هم به حدی از توان فنی و شعور برسد که بداند فوتبال و ناکامی در آن جای فحش نیست و شاید این اتفاق را جای دیگر تکرار کند برایش بد شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=16256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.