• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
0

آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان ماسال برای استقبال از نوروز

  • کد خبر : 84139
  • 04 اسفند 1401 - 13:51
آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان ماسال برای استقبال از نوروز
بام: فرماندار ماسال از آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان برای استقبال از نوروز خبر داد و گفت: دستگاه‌ها برای خدمات دهی و پذیرایی بهتر از مهمانان و گردشگران نوروزی پای کار باشند.

علیرضا گیل چالانی در گفتگو با خبرنگار بام، با اشاره به چشم اندازها و ظرفیت‌های کم نظیر ماسال در بخش گردشگری، اظهار کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری ماسال بویژه برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی، معرفی جاذبه‌ها و مناظر گردشگری را راهکار مناسب در جذب گردشگر دانست و افزود: ماسال از لحاظ گردشگری همانند نگینی درخشان در استان گیلان و کشور می‌درخشد و باید از این ظرفیت بهترین بهره را برد.

فرماندار ماسال از آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای استقبال از نوروز در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: دستگاه‌ها برای خدمات دهی و پذیرایی بهتر از مهمانان و گردشگران نوروزی پای کار باشند.

گیل چالانی با بیان اینکه اشتغال تنها در احداث و راه اندازی کارخانه نیست، گفت: امروزه شکوفایی اقتصادی بسیاری از کشورها بر مبنای توسعه و ارتقای صنعت گردشگری ایجاد می‌شود و این مهم باید در ماسال مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ماسال می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود، افزود: وجود طبیعت بکر و زیبا، وجود ییلاقات مثال زدنی ماسال و همچنین جنگل‌های شاندرمن، ماسال را به یک شهرستان گردشگری در کشور تبدیل کرده که باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر قیمت و کیفیت هتل‌ها و مهمانپذیر های این شهرستان، بیان کرد: سازمان گردشگری باید با ساماندهی روند اجاره‌ی خانه‌های ییلاقی به گردشگران، از بروز تخلف و ناامنی در سطح شهرستان و ییلاقات جلوگیری کند.

گیل چالانی، برنامه ریزی جهت استقبال مناسب از گردشگران در مبادی ورودی شهرستان ماسال را از دیگر برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: باید از طریق بروشورهای و تبلیغات مناسب، ضمن اطلاع رسانی مناسب جاذبه‌ها و نیازمندی‌های مسافران، در خصوص مسائل زیست محیطی و حفظ عرصه‌های منابع طبیعی نیز فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه خودروهای مسافربری اعم از اتوبوس اجازه تردد در ییلاقات ماسال را ندارد، افزود: تمهیداتی در خصوص خودروی جایگزین برای انتقال مسافران به ارتفاعات و ییلاقات اندیشیده شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.