• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
1

آمریکایی‌ها در موضوع برجام باز هم در حال کلاهبرداری‌اند

  • کد خبر : 79005
  • 06 اردیبهشت 1400 - 8:21
آمریکایی‌ها در موضوع برجام باز هم در حال کلاهبرداری‌اند

مراسم رونمایی از کتاب «سماع شن‌ها» صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حق‌طلب، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در خبرگزاری تسنیم برگزار شد. دنیا می‌خواهد بداند فرمول مقاومت ایران در برابر […]

مراسم رونمایی از کتاب «سماع شن‌ها» صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حق‌طلب، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

دنیا می‌خواهد بداند فرمول مقاومت ایران در برابر شیطان بزرگ چیست؟

سردار نقدی در ابتدای این مراسم با قرائت آیاتی از سوره فیل و گرامیداشت سالروز پیروزی ایران بر آمریکا در صحرای طبس گفت: بیشتر از ۴۰ سال است که درگیر با شریرترین موجود و نظام تاریخ بشریتیم که از هیچ جنایتی برای اعمال استبداد و استعمار خود در حق ملت‌ها و کشورها صرف‌نظر نکرده است. این شیطان بزرگ میلیون‌ها نفر از مردم دنیا را کشته، شهرهای بزرگی را ویران کرده است و به نسل‌کشی اشتغال دارد. جا دارد تجربه ۴۰ سال مقاومت پیروزمندانه ملت ایران در برابر چنین شرور جهانی مدون شود و در اختیار همه ملت‌های دنیا قرار بگیرد. همه تشنه‌اند که بدانند فرمول و نسخه‌ای که ایران بدان عمل کرده و این‌گونه توانسته در برابر ابر جنایت‌کار تاریخ تاب بیاورد، چیست، ما وظیفه داریم و باید این کار را هرچه زودتر انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم همه این موفقیت‌ها و علل پیروزی‌ها را در یک جمله و خلاصه بگوییم، اتصال این ملت به خداوند متعال و قدرت الهی است؛ جایی که فرمود «ان تنصروا الله ینصرکم»؛ اگر خداوند را کمک کنید، خداوند به شما کمک می‌کند، در ادامه هم فرمودند که إِن يَنصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ؛ اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ‌کس نمی‌تواند بر شما غلبه کند، این همان نخ تسبیح همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ ملت ماست، در بعضی روزها این موضوعات تجلی پیدا کرده است. یکی از این روزها یوم الله ۵ اردیبهشت ماه در سال ۱۳۵۹ است. دشمنی که با تبانی عناصر نفوذی دولت وقت که در رأس آن فردی نفوذی بود و با کمک نفوذی‌هایی که در برخی سازمان‌ها داشتند، مخفیانه نیروهایش را وارد کرده بود تا عملیات کند اما آن‌طور ذلیلانه شکست خورد و مفتضحانه فرار کرد و جسدهای سوخته نیروهایش را باقی گذاشت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.