• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
2

آنچلوتی: باید به نتیجه توپ طلا احترام بگذاریم؛ مسی بازیکن بزرگی است

  • کد خبر : 64110
  • 11 آذر 1400 - 3:58
آنچلوتی: باید به نتیجه توپ طلا احترام بگذاریم؛ مسی بازیکن بزرگی است
بام نیوز: سرمربی باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار تیمش، با اشاره به فتح هفتمین توپ طلا توسط «لیونل مسی» گفت: با به نتیجه توپ طلا احترام بگذاریم.

به گزارش بام نیوز:  «کارلو آنچلوتی» در نشست خبری پیش از دیدار فردا(چهارشنبه) کهکشانی‌ها برابر اتلتیک بیلبائو هرچند به همه پرسش‌ها پاسخ نداد، اما بحث توپ طلا کانون توجه وی بود.

باوجود بحث و اختلاف نظرات زیادی که در مورد برنده شدن مسی به‌راه افتاده، مرد ایتالیایی بر این باور است که باید به نتیجه رای‌گیری توپ طلا احترام گذاشت.

وی در این باره گفت: باید به نتیجه توپ طلا ۲۰۲۱ احترام گذاشته و آن را معتبر بدانید؛ مسی برنده شده و همچنان یک بازیکن بزرگ است و چیز دیگری برای اضافه کردن وجود ندارد.

آنچلوتی افزود: جوایز انفرادی برای بازیکنان اهمیت دارد اما اگر آنها چنین جوایزی را برنده هم نشوند، اتفاق خاصی رخ نداده است. امیدوارم سال آینده یکی از بازیکنان رئال برنده این جایزه باشد. «کریم بنزما» فصل فوق‌العاده‌ای داشت و در رتبه بندی توپ طلای امسال چهارم شد. او با انگیزه ادامه داده و خود را به صدر می‌رساند.

وی در رابطه با «ادن هازارد» و شرایط آمادگی وی نیز اظهار داشت: او در بازی مقابل بیلبائو با تیم خواهد بود. هازارد غیر از التهاب معده هیچ مشکل ماهیچه‌ای ندارد اما «رودریگو» التهاب معده دارد و آمادگی نیست.

در پیروزی اخیر رئال برابر سویا، تیم میهمان بر این باور بود که برای آنان یک ضربه پنالتی گرفته نشده اما آنچلوتی معتقد است که در صحنه مشکوک برخورد کافی برای اعلام پنالتی رخ نداده است.

وی ادامه داد: سویا می‌تواند از این قضیه ناراحت و عصبانی باشد اما ابتدای فصل به ما گفته شد که در چنین برخوردهایی پنالتی گرفته نمی‌شود. من هم موافقم. پنالتی باید شفاف باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=64110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.