• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
1

ابتلای سومین عضو کادرفنی تیم ملی به کرونا/ میرزاپور دعوت شد

  • کد خبر : 51596
  • 09 شهریور 1400 - 6:01
ابتلای سومین عضو کادرفنی تیم ملی به کرونا/ میرزاپور دعوت شد
بام نیوز: سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به کرونا مبتلا شده و با درخواست اسکوچیچ، ابراهیم‌ میرزاپور برای تمرین دادن دروازه‌بان‌ها به تیم ملی دعوت شده است.

به گزارش بام نیوز، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت اردوی اخیر تیم ملی و ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا گفت: قبل از شروع مینی کمپ تیم ملی، شوک بزرگی به ما وارد شد و اسکوچیچ و هاشمیان به علت ابتلا به کرونا راهی قرنطینه شدند. در آخرین روز مینی کمپ هم آقای ملادن زگانیر، مربی دروازه‌بان‌ها به ویروس کرونا مبتلا و قرنطینه شد و اجازه حضور در تمرینات را نداشت.

وی درباره ورود لژیونرها به اردوی تیم ملی نیز اظهار کرد: امروز هم لژیونرها به تیم ملی ملحق شدند و از آن‌ها تست گرفته شد و حتی برای صرف غذاها هم از اتاق‌های خود خارج نشدند. خدا را شکر تست همه بازیکنان، تدارکات، پزشکی و سایرین منفی بود و توانستیم امروزی تمرینی را با حضور لژیونرها برگزار کنیم.

سرپرست تیم ملی همچنین اضافه کرد: به دلیل ابتلای آقای ملادن زگانیر، با نظر آقای اسکوچیچ و مشورت‌هایی که با فدراسیون فوتبال داشتیم، آقای ابراهیم‌ میرزاپور به ما اضافه شدند و قبول کردند با دروازه‌بان‌ها کار کنند. آقای ماریو تات وظیفه تمرین دادن به بازیکنان را بر عهده داشتند.

وی درباره احتمال حضور اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار با سوریه گفت: چیزی که خودم حساب کردم، تا امروز، ۱۳ روز از ابتلای این عزیزان می گذرد و امیدوارم اگر تست آن‌ها منفی شد، بتوانند تیم ملی را مقابل سوریه هدایت کنند.

خورشیدی درباره اینکه کدام یک از لژیونرها به تیم ملی ملحق نشده‌اند گفت: سردار آزمون به علت غیبت مقابل سوریه، یک روز دیرتر می‌رسد. کریم انصاری فرد و سعید عزت‌اللهی امشب و صادق محرمی بامداد امروز می‌رسند و ان‌شاء الله فردا بعد از ظهر همه بازیکنان در تمرین تیم ملی حضور داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.