• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

اتفاق عجیب؛ داور در نقش مدافع آخر!

  • کد خبر : 28185
  • 04 اسفند 1399 - 11:32
اتفاق عجیب؛ داور در نقش مدافع آخر!
بام نیوز: داوران نقش مهمی در فوتبال امروز دارند. کافی است تا به پیروزی اورتون مقابل لیورپول در این هفته نگاه کنید تا ببینید که یک تصمیم‌های یک داور چگونه می‌تواند روی یک بازی یا کل یک فصل تاثیر بگذارد.

به گزارش بام نیوز: داوران نقش مهمی در فوتبال امروز دارند. کافی است تا به پیروزی اورتون مقابل لیورپول در این هفته نگاه کنید تا ببینید که یک تصمیم های یک داور چگونه می تواند روی یک بازی یا کل یک فصل تاثیر بگذارد. به طور مثال پنالتی اورتون در دقایق پایانی بازی با لیورپول باعث شد تا پیروزی خود را مسجل کنند و تیم کلوپ را به بحران فرو ببرند.

داوران البته سعی می کنند که در جریان بازی دخالتی نداشته باشند و تاثیری روی حرکت توپ در زمین نگذارند. گاهی اما ممکن است که برعکس این اتفاق رخ بدهد. برای داوران گاهی غیرممکن است که در مقابل ضربات ناگهانی واکنش نشان بدهند و البته به ندرت هم موارد عجیبی پیش می آید که داوران جلوی گلزنی را بگیرند، درست همان اتفاقی که این هفته در لیگ مکزیک رخ داد.

در شبی که کروز آزول در مقابل تولوکا در ورزشگاه آزتک با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید، در یکی از صحنه ها اسکار ماسیاس داور بازی با جایگیری عجیبش نقش مدافع آخر تیم تولوکا را ایفا کرد و مانع از گلزنی جاناتان رودریگز شد.

اتفاق عجیب؛ داور در نقش مدافع آخر!

اگر داور چنین اشتباهی نمی کرد، کروز آزول با نتیجه سه بر صفر پیش می افتاد اما در نهایت بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی شد. در نهایت کروز آزول گل سوم را زد و پیروزی ارزشمندی را کسب کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=28185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.