• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
5

اجرای طرح طبیعت‌گردی در زنجان

  • کد خبر : 75211
  • 09 خرداد 1401 - 19:55
اجرای طرح طبیعت‌گردی در زنجان
بام نیوز: معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سلامت جامعه در گرو سلامت مادران است و به همین دلیل سعی داریم بانوان را به سمت ورزش هدایت کرده و بخشی از سلامت جسمانی آن‌ها را با ورزش تامین کنیم.

شهلا کاظمی در گفت‌وگو با بام نیوز، درباره اجرای طرح طبیعت‌گردی در استان زنجان با بیان اینکه طرح طبیعت‌گردی با هدف ایجاد نشاط و شادابی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی بانوان کار خود را از سال ۱۳۹۹ در استان زنجان آغاز کرده‌ است، اظهار کرد: طرح طبیعت‌گردی خانواده با محوریت مادران و دختران با هدف جذب خانواده‌ها علی‌الخصوص بانوان به استفاده از محیط طبیعی و امن با حضور مربیان مجرب و ماهر و با حضور امدادگران بانوان در سال‌جاری نیز در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح طبیعت‌گردی بانوان در سال‌جاری نیز آغاز شده و گروه خاص یا ویژه‌ای برای شرکت در این طرح مدنظر ما نیست همه بانوان می‌توانند در این طرح شرکت کنند، افزود: در راستای طرح طبیعت‌گردی، در یک روز و زمان مشخص گروه‌های بانوان با توجه به میزان آمادگی افراد به سمت کوه‌پایه‌ها و طبیعت حرکت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: هدف انجام طرح طبیعت‌گردی؛ تشویق و ترغیب خانواده‌ها به سمت ورزش و ایجاد نشاط و تندرستی در جامعه است. همچنین باتوجه به اینکه مادران سالم می‌توانند فرزندان سالمی را تربیت کنند و سلامت جامعه در گرو سلامت مادران است و به همین دلیل سعی داریم بانوان را به سمت ورزش هدایت کرده و بخشی از سلامت جسمانی آن‌ها را با ورزش تامین کنیم.

کاظمی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمی و روحی، ایجاد نشاط و شادابی و استفاده مفید از اوقات فراغت هدف عمومی یا همگانی کردن ورزش است، ادامه داد: افزایش مشارکت بانوان در برنامه‌های همگانی، ورزشی و فرهنگی، ترغیب و تشویق خانواده‌ها به ورزش همگانی، بها دادن به سلامتی خانواده، ایجاد نشاط و سلامتی در خانواده‌ها و مشارکت حداکثری بانوان در فعالیت‌های اجتماعی اهداف اجرای طرح‌های ورزشی مختلف برای بانوان است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: زمان اجرای برنامه‌ها در گروها و کانال‌های فضای مجازی اعلام می‌شود و افراد می‌توانند از طریق هیئت ورزش‌های همگانی، کوهنوردی، هیئت پزشکی ورزشی، معاونت ورزش بانوان و اداره‌های ورزش و جوانان در استان از زمان اجرای طرح طبیعت‌گردی اطلاع یابند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.