• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2
حوادث کوهستان:

اخبار تکمیلی جستجوی کوهنورد تهرانی / مرد ۵۲ ساله در قله پرسون پیدا نشد؛ عملیات ادامه دارد

  • کد خبر : 3522
  • 05 آبان 1399 - 12:24
اخبار تکمیلی جستجوی کوهنورد تهرانی / مرد ۵۲ ساله در قله پرسون پیدا نشد؛ عملیات ادامه دارد
بام نیوز:مدیرانجمن پزشکی کوهستان ایراندر گفتگو با پایگاه خبری بام، اظهار داشت:  در چهارمین روز از عملیات نجاتگران استان تهران برای پیدا کردن مرد ۵۲ ساله در قله پرسون، یک تیم از پایگاه دربند، دو تیم از واکنش سریع استان، یک تیم از فدراسیون کوهنوردی و ۴ نفر از افراد بومی منطقه در محدوده‌های ساکا - پرسون - برگ جان - ریزان- آتش کوه - افجه جستجو را ادامه دادند.

دکتر حمید مساعدیان مدیرانجمن پزشکی کوهستان ایران در گفتگو با پایگاه خبری بام، اظهار داشت:  در چهارمین روز از عملیات نجاتگران استان تهران برای پیدا کردن مرد ۵۲ ساله در قله پرسون، یک تیم از پایگاه دربند، دو تیم از واکنش سریع استان، یک تیم از فدراسیون کوهنوردی و ۴ نفر از افراد بومی منطقه در محدوده‌های ساکا – پرسون – برگ جان – ریزان- آتش کوه – افجه جستجو را ادامه دادند.

به دلیل گسترده بودن منطقه عملیاتی و مشاهده یک شیء مشکوک شبیه به پیکر فرد مفقود شده، یک دوربین تخصصی نظامی جهت بررسی و شناسایی دیواره قله آتش کوه به کار گرفته شد.

در ادامه ساعت ۱۶:۱۰ و براساس تصمیمات گرفته شده سه نفر از اعضای تیم واکنش سریع به محل مشکوک واقع در قله آتش کوه اعزام شدند که پس از پیمایش مسیری ۲ ساعته به محل مورد نظر رسیدند، امدادگران پس از بررسی متوجه شدند شیء مورد نظر یک تکه سنگ بوده به همین دلیل محل را پاکسازی کرده و به کمپ اصلی بازگشتند.

اعضای تیم واکنش سریع به همراه ۳ دستگاه چادر ارتفاع، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه هایلوکس پیشرو در محل حضور داشته و فردا پس از طلوع خورشید عملیات جست‌وجو و نجات را در محل پاکسازی نشده ادامه خواهند داد.

گفتنی است، یک دستگاه موتور چهارچرخ «ای تی وی»، یک فروند پهباد از منطقه ۱۱ شعبه تهران با همکاری تیم های اعزامی استان تهران عملیات جست و جو و گشت زنی را در منطقه مورد نظر انجام دادند.

جستجو ها ادامه دارد…

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=3522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.