• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
6

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان گناوه

  • کد خبر : 82177
  • 20 دی 1401 - 23:44
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان گناوه
بام: فرماندار گناوه گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزشی شهرستان گناوه اختصاص یافت.

به گزارش بام ؛ ، محمدتقی صفری در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اظهار با تقدیر از تلاش‌های رئیس پیشین این اداره اظهار داشت: انتظار می‌رود از رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با بهره گیری از خرد جمعی و نقطه نظرات پیشکسوتان و دلسوزان ورزش شهرستان، گام‌های مؤثری و اساسی برای پیشرفت ورزش شهرستان بردارد.

فرماندار گناوه افزود: شهرستان گناوه دارای ورزشکاران مستعدی است که با وجود کمبود امکانات در میادین ملی و بین المللی صاحب مقام‌های برتر هستند و انتظار می‌رود مسئولان استانی نیز نگاه ویژه ای به ورزش این شهرستان داشته باشند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم چند پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان گناوه فعال شده است که یکی از مهمترین این پروژه‌ها احداث سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری بانوان است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی زیرساخت‌های ورزشی شهرستان گناوه تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه از لحاظ زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی عقب افتادگی‌هایی دارد برنامه ریزی کرده‌ایم تا آنچه مستحق ورزش شهرستان باشد محقق شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ورزش شهرستان گناوه در نظر گرفته شده است که با این اعتبار به دنبال کاهش بخشی از این کمبودها هستیم.

در این آئین از تلاش‌های رحمان عمادی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گناوه قدردانی و کاظم فتحی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=82177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.