• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

اردوی انتخابی هیمالیانوردی همدان در قله الوند برگزار شد

  • کد خبر : 63301
  • 03 آذر 1400 - 0:20
اردوی انتخابی هیمالیانوردی همدان در قله الوند برگزار شد
بام نیوز: نخستین مرحله از اردوی استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی با حضور ۱۰ کوهنورد منتخب در ارتفاعات قله الوند همدان برگزار شد.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار بام نیوز اظهار داشت: در این مرحله از اردوی انتخابی، کوهنوردان به مدت یک روز زیر نظر مربیان و مدرسان برجسته استان همدان آموزش‌های لازم را فرا گرفته و مراحل برنامه را اجرا کردند.

«علیرضا گوهری» افزود: مرحله دوم اردو نیز پنجم آذرماه در مسیر خط الراس اردک – مردک به پیست اسکی تاریک دره برگزار می‌شود ضمن اینکه اردونشینان باید ۱۸ و ۱۹ آذرماه در آخرین اردو که با عنوان صعود به منطقه کلاغ لانه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

وی بیان کرد: اردوهای هیمالیانوردی بر اساس برنامه فدراسیون در ۲ مرحله استانی و منطقه‌ای و در راستای برگزاری کمپ آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی (علم کوه، زمستان-۱۴۰۰) و نیز شناسایی نفرات منتخب برای حضور در این کمپ در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

گوهری خاطرنشان کرد: داشتن ۱۸ تا ۲۹ سال تمام و همچنین احکام کارآموزی کوهپیمایی، برف و سنگنوردی، استفاده از تجهیزات کامل کوهنوردی دارای استانداردهای اتحادیه جهانی UIAA، گواهی صحت و سلامت، رونوشت کارت بیمه ورزشی و کارت ملی دارای اعتبار و عضویت در یکی از باشگاه‌های کوهنوردی کشور شرایط لازم برای حضور در این اردوها است.

همدان از قطب‌های اصلی کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.