• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

اردوی ملی پوشان تکواندو در جزیره خارگ آغاز شد

  • کد خبر : 79318
  • 02 آبان 1401 - 21:11
اردوی ملی پوشان تکواندو در جزیره خارگ آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری بام، سید جلال سید مردانی افزود:  تیم ملی تکواندو کشورمان این اردو را جهت حضور مقتدرانه در تورنمنت بین‌المللی G۲ پاکستان آغاز کرده است. وی بیان کرد: از تیم ملی تکواندو ایران آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده ، دانیال بزرگی و حسن بشیری در این اردو حضور دارند که در مسابقات […]

به گزارش پایگاه خبری بام، سید جلال سید مردانی افزود:  تیم ملی تکواندو کشورمان این اردو را جهت حضور مقتدرانه در تورنمنت بین‌المللی G۲ پاکستان آغاز کرده است.

وی بیان کرد: از تیم ملی تکواندو ایران آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده ، دانیال بزرگی و حسن بشیری در این اردو حضور دارند که در مسابقات پاکستان برای کسب المپیک ۲۰۲۴ پاریس تلاش خواهند کرد.

​سید مردانی ادامه داد: هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی است که جلال خدامی به عنوان مربی وی را همراهی و همچنین تورج خوشروزی نیز سرپرست تیم ملی در اردوی خارگ است.

وی گفت: استان بوشهر در نیمه دوم سال با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی آمادگی میزبانی از تیم‌های ملی تکواندو در رده های سنی مختلف است.

سید مردانی ادامه داد: استان بوشهر بتازگی نیز رقابت‎های تکواندو خردسالان منطقه پنج کشور را میزبانی کرده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مربیگری درجه سه بانوان در بوشهر افزود: این دوره با حضور ۳۸ نفر از تکواندوکاران هم استانی ظرف مدت یک هفته برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.